Wednesday, March 9, 2011

Viragok

Valamelyik nap a gyerekekert mentem a suliba es az ut szelere ki volt teve egy csomo szobanoveny "must go" felirattal. A tulajdonos valami oknal fogva nem tartott a tovabbiakban igenyt a novenyekre es igy kitette oket a haza ele. Elso nap csak a kocsibol neztem oket, hogy:"de jo lenne elhozni parat!". Aztan mondtam magamnak, hogy minek, ugyis "mindjart" elmegyunk. Masodik nap reggel megalltam a novenyeknel, de meg nem hoztam el egyet sem, csak nezegettem oket. Delutan mikor megint arra mentem, akkor mar nem birtam es bepakoltam parat a kocsiba. Szegenyek akkor mar eleg reg ota a tuzo napon szaradtak. Eleg "viharvert" allapotban vannak, nem szepek, nyakig tetvesek voltak, sot igazabol szerintem rajtam kivul senkinek nem kellettek, azert voltak ott meg masnap is (ha nem igy lenne, akkor el tudta volna oket adni, ahogy errefele szokas), de majd szepek lesznek. Remelem.

A legfobb gondom az volt, hogy mi lesz majd a viragaimmal, ha innen elmegyunk. Erre tessek, meg beszerzek parat a meglevok melle.
Mostanra minden megoldodott, Ilona lesz a boldog "kiskert" tulajdonosa.
Nagyon jo helyre kerulnek a viragok.:)

7 comments:

Unknown said...

Kiri :)
Leadhatsz párat nálam is a berlini irodában, épp ez as tervem, hogy benövényesítem :)
Pali gondolom bóódog lett, hogy milyen praktikus vagy ;)

agica said...

Okes,ahogy a Köbüki szokta, majd en is kuldok par novenyt neked. Csak az ablakot ne felejtsd el kinyitni...
Pusz

Gaabee said...

Mi is kitettük az erkélyre az eltetvesedett vizipálmánkat, de a 2-ról nem vitte el senki. Én abban reménykedtem, hogy kimúlik a drága, de túlélte a kezdödö éjjeli hidegeket (szept-okt-ben volt kint), így megbecsüljük már, s gondozzuk, szeretgetjük.. én azért néha belerúgok a cserépbe, mikor már 20adszor volt útban aznap... Na ez utóbbiról azért ne ítélj el :)
De azért már nem adnám senkinek :)

agica said...

A viragokat nagyon kell szeretni, mert sztem erzik.
Meg is halaljak a torodest. Semmi rugdosas, csak ciroka-maroka:)

Gaabee said...

Jaj, tudom! Szégyellem is magam, de idönként bepörgök, mert naponta szokszor van útban...stb...stb...
De majd visszafogom magam.
Ja, meg inkább a virágon vezessem le a feles negativ energiámat, mint Petin :)

Gaabee said...

mz/x, mz/x jelentkezz!!!
megállt az élet a virágokkal?

agica said...

Jaj, megvagyunk, csak ha idom van irni, akkor nincs kedvem, ha nincs idom, akkor meg nem tudok.:)

Post a Comment