Sunday, March 6, 2011

Utazas

Megvettuk a repulojegyeket. Oktober 26-an reggel fel 9-kor indulunk Brisbane-bol. A (vegso?) cel Anglia (London), de elotte ugy nez ki, hogy teszunk egy (hosszabb vagy rovidebb) kiterot. Ez a kitero nem volt betervezve, ez csak ugy felvetodott, ahogy ez lenni szokott. Errol majd kesobb.
Lassan kezdodik a szokasos selejtezes, "garage sale-ezes" es csomagolas.
Olyan jo lenne, ha egyszer igenybe vennenk egy koltozteto ceget. De nem fogunk. Amit elkernek, azert en is hajlando vagyok becsomagolni. Ketszer is. Futyureszve.

6 comments:

Anonymous said...

Segélyből nem is csodálom, hogy nem fogtok és mást sem. :)

agica said...

Majd kiallok a Woolworth ele es a nyakamba teszek egy tablat, hogy:
"Prostinak tul oreg vagyok, a lopashoz tul hulye, de legyszi adomanyozzatok a koltoztetesunkre es megszabadultok az ingyenelo bevandorloktol..."
Vegul is a repjegyekre is osszeenekeltuk a penzt kalappal a kezunkben, szoval nem kizart, hogy a koltozteto ceg is osszejon. Meg atgondolom...

Gaabee said...

:))))))))))))))))
annyira birom, hogy jo humorral kezeled ezt a selejtest :)
a kitérötökre meg kiváncsi vagyok ám!!! mikor árulod el? mitöl függ, hogy mi függ töle??? :)

agica said...

A kiterot megirom neked.
Az egesz elhatarozas kerdese. Az meg mar felig megvan.:)

Unknown said...

Én is kíváncsi vagyok ám a kitérőre! :D Lécci, nekem is írd meg, ha nem titok. :)

agica said...

Szetkuldtem az informaciot.:))

Post a Comment