Tuesday, September 21, 2010

Fodrasz

Ilona tudta, hogy fodraszt keresek, mert sokszor kerdeztem ot, hogy ismer-e valakit. Szalon van boven, de nekem dragak. Olyat szerettem volna, aki a sajat hazaban dolgozik, de ugye olyat nem tudott egyikunk sem. A lenyeg, hogy Ilona olvasta a Magyar Laz oldalan, hogy van egy magyar fodrasz, aki hazhoz jon. Ennek nagyon megorultem es le is beszeltuk vele, hogy ket het mulva jon hozzank. Nekem osszedob egy melirt, a csalad tobbi tagjat meg "megigazitja". Ez annyira jo, hogy nem kell elmennunk sehova, nem kell orakig magazinokat olvasnom, hanem otthon leszunk. A kiszallasi dij nem sok es meg igy is joval olcsobb lesz, mintha szalonba mennenk. A szalonban egy gyerek hajvagasa 20-25 dollar (4-5 ezer Ft), igy kethavonta 20 ezer Ft-nak megfelelo osszeget kellene hajvagasra koltenunk (csak a gyerekeknek), emiatt mindenki noveszti a hajat.:) Persze, itt a fizetes is tobb, mint otthon, de bizony az arak is joval tobbek. Egy melirert itt is egy napot dolgozik az atlagpenzbol elo. Szoval en is nyolc orat dolgozom egy szalonos melirert, de a szaritas mar nem ferne bele. Itt azt kulon szamoljak. Ezen mindig elcsodalkozom. Akkor inkabb irjon ki 10 dollarral tobbet, de fejezze be, amit elkezdett. A lenyeg, hogy a gyerekek szepek lesznek, mire jon Zita.
Nyakunkon a Halloween. A boltok mar tele vannak jelmezekkel, ijesztobbnel-ijeszobb maszkokkal, toklampasokkal es pluss pokokkal. Este a gyerekek "hazalnak" (aztan irany a repter). Nagyon szeretik ezt a mokat. Uj-Zelandon is osszeverodtek es hazrol hazra mentek edesseget kerni. Bendi az elso evben nagyon felt, mindig beszaladt, ha kozeledett egy jelmezes alak.

2 comments:

Zafi said...

Hat itt nem tom mekkora divat ez, mert nalunk karacsonyi cuccokat raktak mar ki es a haloween-nek meg nyoma se, amin csodalkozom is, bar lehet ami kesik nem mulik. De kivancsi leszek.:)

agica said...

Nalunk a Bargancenter nevu bolt zugig van halloween-es cucokkal. Ellenben karacsonyit nem lattam, de nem is kerestem. A kirakatokban orias szorny pokok lognak es toklampak.:)
A gyerekesek koreben tuti divat.:)

Post a Comment