Sunday, August 8, 2010

Pakolas

A hetvegen megpakoltam a hat borondot es le is mertem oket. Boven beleferunk a sulyhatarba, igy talan nem is lesz kezipoggyaszunk. Vegre egyszer nem ugy fogunk kinezni, mint a vandorcigányok.
Ma es szerdan unnep van. Pontosan nem tudom, mit unnepelnek, de nem lesz iskola. Ettol fuggetlenul ma delutan dolgozom. Tegnap hivtak, hogy lenne-e kedvem beugrani, mert nincs eleg ember. Igent mondtam. Jo az olyan unnepnapokon dolgozni, amik nem sokat jelentenek nekem, mert joval tobbet fizetnek ugyanazert a munkaert. A heten osszesen 40 oram lesz.

A hetvegen ket napot itt aludt a fiuk egyik haverja. Erre a csavora ragdnak a magyar szavak, rovidebb mondatok. Szinte minden nap itt van es mindig tanul egy-ket uj szot. Amikor beindul elkezdi mondani oket ossze-vissza.:)
Kicsit rendbe teszem a lakast es megfozok.

2 comments:

Anonymous said...

Ez elég vicces lehet :D
üdv.zafi

Gaabee said...

én is meghallgatnám a fiatalembert beindulás után :)

Post a Comment