Wednesday, July 7, 2010

Szomszedolas

Tegnap Brenda es Bendi az uj baratjuknal aludtak. Nagy csalad (legalabb negy gyerek), igy mind a kettonek van korabeli baratja. Itt laknak ket utcaval odebb, de meg nem voltam bent naluk, csak kivulrol lattam a hazat, de majd egyszer bemegyek, megnezem mi van ott, mert a gyerekek imadnak ott lenni. Az okot nagyjabol tudom, hiszen van ott kakadu es meg sok egyeb papagaj, ketto kigyo, negy kutya, ketto teknos, ketto orias gekko, ketto macska es halak (a ponit eladtak), a gyerekek pedig imadjak az allatokat.
Kerdeztem Brendat, hogy mivel foglalkozik az anyukaja a gyerekeknek (azert kerdeztem, mert kivancsi voltam, hol fizetnek annyit, hogy a sok gyerek mellett egy komplett allatkertet is tudnak etetni:)).

-Brenda, tudod, hogy mit dolgozik a baratnod anyukaja?
-Regebben bebiszetter volt, most nem tudom, mit csinal, de mar nem azt jatsza.

:)




1 comments:

Anonymous said...

Ez jooooo :)
Azt vettem eszre, hogy ez altalanos itt: a nok nem a penzert meloznak, hanem hogy ne unatkozzanak...
Yvette

Post a Comment