Sunday, July 11, 2010

Nasi

Ma lementunk a ket nagyobb gyerkoccel a north lakes-i plazaba nezelodni. Kozelednek a szulinapok, meg azert a karacsony is gyorsan eljon, igy jo, ha mar idejeben tajekozodunk, hogy ki mit szeretne a Jezuskatol. A ket nagy ajandeka mar megvan, igy decemberben nem lesz olyan megterhelo. Ami nem jo, hogy innen kell a meglevo ajandekokat is hazacincalni, mert ugye oda jon a Jezuskank, de hat ez legyen a legnagyobb gondunk.

Ma csinaltam tiramisut, ami sajnos eleg draga nasi, de neha belefer. Ami feltunt, hogy a maszkapone kremsajt es az ALDI-s tejfol kozott nincs sok kulonbseg izben (szerintem semmi), arban viszont a tejfol joval olcsobb, igy legkozelebb azzal csinalom a tiramisut. Nalunk sajnos (inkabb szerencsere) negy doboz maszkapone kell egy ilyen desszerthez, ami azert eleg huzos. A kolkok annyit esznek, hogy mar az is felvetodott, hogy mi lenne, ha kapnanak egy gyomorszukito gyurut. De hat ugye fejlodo szervezetnek kell a kaja, de komolyan olyanok, mint a feneketlen kut. Szoval az ALDI-s tejfol olyan allagu, hogy szo szerint megall benne a kanal es a tejfolt vagni lehet. Nagyon finom.

Brendaek par napja setaltak az erdoben es lattak egy szettepett koalat. Egy kutya tamadhatta meg szegenyt. Megneztek, felemeltek a kis kezet, de semmi jelet nem mutatta az eletnek. Meselte, hogy tiszta szorcsomo volt korulotte a fold.

Holnap rantottkarfiolt eszunk. Olcso, egeszseges es szeretjuk.

*Ja, a tegnapi barackos pite vegul is kortes lett. A konzerv, amit kibontottam, korte volt.:)

5 comments:

Csilla said...

tökjó, nálunk tegnap volt tiramisu (imádjuk..sajnos:)), és igen, a Colesban kapható egy féle mascarpone-nak közel 5 dolcsi darabja:(

agica said...

Igen,sajna annyi es a babapiskota sem olcso.
De hat neha "muszaj" ilyet is enni.:)

Gaabee said...

juuuuuj, a tiramisut én is imádom. bevallom, eddig még nem csináltam, de lassan fogok, csak nem tudom, hogy lesz utána.
megcsinálom, oké.
isteni finom lesz, oké.
kicsit Peti is eszik belöle, oké.
de utána???
én fogom felfalni me´g aznap az egészet???? jaaaaaj!!!

agica said...

Na meg jo! Sima ugy!:) Sot, Peti elol is dugd el.:)

Gaabee said...

na igen. :)
ez elég egocentrikus megoldás, de végül is hát én vagyok az elsö vagy nem? :)))

Post a Comment