Sunday, July 11, 2010

Csizma nelkul

Amikor ide erkeztunk aprilisban, nagyon jopofa csizmakat lattam a boltokban. Gondoltam, hogy majd veszek magamnak en is telre, leven, hogy fazos vagyok. De nagyon (vagyis eddig azt gondoltam:)). Tegnap, ahogy flangaltunk a bevasarlokozpontban, azt vettem eszre, hogy mar sehol nem arulnak csizmat, hanem helyette szandalok vannak kiteve. Igazabol nem ertem. Mikor szoktak itt csizmaban jarni? Mikor van olyan hideg, amikor csizma kell? Amiota ide ertunk, azota egyujjas nyari papucsban jarok. Meg igy a tel kozepen is. En, aki mindig megfagy. Szormes, belelt dzsekik lognak a boltokban, amig az en legvastagabb oltozekem egy kardigan. Igaz, a helyiek allandoan panaszkodnak, hogy milyen hideg a tel. Ilyenkor jokat mosolygok, mert ugy tunik, nem sok fogalmuk van a hideg telrol.
Az oke, hogy arulnak, szankot, siruhat, mert vannak akik elutaznak sielni. De amikrol en irok, azok nem siruhak, hanem hetkoznapi ruhak vagy divatcikkek.
Harom honap alatt annyit esett az eso, hogy egy kezemen meg tudom szamolni (na jo, legyen ketto). A nap meg csak sut es sut.
Sokan hangoztatjak, hogy Nz-n sincs kemeny tel. Ez igaz is. De azt is tudni kell, ha kint mondjuk 5 fok van, akkor bent max. 10-15. Szoval a hazak nem az idojarashoz vannak epitve.
En meg ugy vagyok vele, inkabb legyen kint kemeny tel, de otthon legyen mindig meleg, minthogy kint nincs kemeny tel, de bent sincs meleg (ezert sem mentunk Sydney-be es Melbourne-be).

7 comments:

Anonymous said...

Hát ezzel mi is dettóra igy vagyunk!!! Semmi pénzért nem laknék se Sydney-be se Melbourne-be, de úgy a Brisbane-i vonalnál alább sehol sem. :) Ma is valami fantasztikusan jó meleg volt, rövidgyatyába voltam és egy felsőbe az évnyitón :)
üdv.zafi

agica said...

Ma tenyleg jobb ido volt, mint NZ-n nyaron.:)
(igy a tel kozepen:))

Anonymous said...

Mi pedig kihasznalva ezt a ragyogo napsutest es meleget itt a Gold Coaston elmentunk szankozni es hogolyozni:) Persze csak a par kilometerre levo Dreamworld-ig:).Ha nagyon szeretnetek a csizmat es a szormes kabatot felvenni akkor pentekig meg megtehetitek:)Jo moka annak aki nem mostanaban latott havat!Bar, nekem Uj Zelandon mar elegem is volt belole:) www pont dreamworld pont com pont au
Udv,
Gabi

agica said...

Igen, a "mu huhorol" hallottunk, de mi varunk decemberig es majd Dobogokon szankozunk, az erkelyre meg epitunk egy hoembert.:)
Tavaly Whakapapa-n szankoztunk!

agica said...

Mujegpalyat tudsz esetleg?

Anonymous said...

Szia,
Brisbaneben nem vagyok jaratos, de amit a neten leltem az www pont iceworld pont com pont au a gold coaston pedig a goldcoasticeland pont com pont au. Nekem ez eddig eszembe sem jutott, de most hogy neztem lehet elviszem a gyereket...szokja egy kicsit a hideget:)
Udv,
Gabi

agica said...

Koszi szepen! En is szeretnem oket elvinni, mert eddig csak gorkoriztak. Ideje valtani.:)

Post a Comment