Saturday, July 31, 2010

Kupi

Delutan elvittuk a fiukat es a haverjukat strandra, mert nagyon meleg volt. Addig lementunk Kataekhoz almassutizni es dumalni. Meg nem voltunk az uj hazukban, igy legalabb azt is megneztuk (nemreg epitette Kata ferje). Korbeneztunk a korenyeken, ahol sok jatszoter van, igy vegig tudtuk azokat is probalni.
A lakasunk ugy nez ki, mint egy turkalo. Tegnap adott az Ilona egy nagy zsak kinott ruhat, amit kiszortam a foldre, hogy mindenki valogasson belole. Na, az ott is maradt es ahhoz meg jott a szaritogebbol kiszedett par adag ruha is. Majd holnap talan rendet teszunk. Bar nem sok remenyt fuzok hozza.
Ma a meloban keresgeltem a CD-k kozott, mert be akartam tenni egy kis zenet, hogy jol induljon a nap. A kezembe akadt Szalai Antal es ciganyzenekara cimu CD. Erre nem szamitottam, hogy ilyet is talalok.

2 comments:

Virág said...

Szia Ágica!

Jó érzés lehet távol a hazától ilyen jó kis hazaira bukkanni. Egyébként Szalaiék tavaly Brisbane-ben is felléptek:
http://www.youtube.com/watch?v=NcBxIKs7pKE

agica said...

Szia Virag! Eloszor a nevre lettem figyelmes, aztan kiszedtem a tokot es lattam, hogy rajta van, hogy "Hungarian Gypsie...". Egybol be is tettem!:)
Amugy egesz gyerekkoromat vegigkiserte a cigany muzsika. Egy halaszcsarda kozeleben laktunk es gyakran hetvegen elo ciganyzene volt. Na persze, nem vilaghiru muzsikusokkal, de jo volt.:)

Post a Comment