Sunday, July 25, 2010

Csavargas

Tegnap lementunk Gabiekhoz delben. Ettunk-ittunk, aztan elmentunk egy kozeli "szemetdombra" szetnezni. Nagy volt az orom, mert mindenki talalt maganak valamit, amit szeretett volna (legalabbis mi nok). Bovitettem a "ruhakollekciom" egy szoknyaval, felsovel es a "csetreszkeszletem" egy cuki asztali sotartoval (vagyis mi annak hasznaljuk). A gyerekek is kaptak ezt-azt, ki mit talalt. Bovult a madarallomanyunk is egy pluss kiwi madarral (hat hol vegyuk szegenyt, ha nem az ausztral guberalosban).

Tegnap (a bokorban valo pisiles utan) elhagytam a telefonomat. Kiesett a zsebembol. Este vettem eszre, mikor hazaertunk. Gabiek ma reggel megtalaltak! Egy regebbi (hat ev koruli) telefon, az aksija sem jo, durvan egy napot bir ki (ha nem beszelek vele), de mukodik (es a telefonszamomat sem szerettem volna lecserelni). Nagy az orom!:)

0 comments:

Post a Comment