Wednesday, June 2, 2010

Seta a parkban

A heten suru volt a beosztasom. Szerdan es csutortokon reggel dolgoztam es penteken is megyek ugyanigy. Mar kezdem atlatni a napi rutint a kulonbozo epuletszarnyakban. Ami a legjobb, hogy mar nem tevedek el a sajat munkahelyemen. Mar nem kell hasznalnom a kis terkepet, bar nekem az sem konnyitette a dolgomat. En vagyok az, akit ha megforgatnak (a tengelye korul), nem talal haza. Fejbol tudom a belepokodokat.:) Szoval most mar kicsit jobb. De meg sok mindent kell tanulnom. Az elso ket nap utan fel is tettem a kerdest magamnak, hogy tenyleg itt akarok dolgozni?
Ha mind a ket szulo dolgozik egy csaladban, akkor a csaladtamogatas megcsappan. Azaz, hiaba kapok orankent 15.50 dollart, a gyerekek utan bejovo penz kevesebb lesz, igy a 15.50 dollar valojaban nem annyi, hanem kevesebb. De, ugy voltunk vele, hogy heti harom nap nem a vilag, meg ha nem eri meg, akkor sem. Ha barmi tortenik es Palinak nem lesz munkaja, akkor en el tudok menni foallasba dolgozni, mert lesz hova. Azaz ez nekunk azert fontos, hogy bebiztositsuk magunkat. Hogy miert pont ez a terulet, az mas kerdes (de en valasztottam meg Zelandon).
A masik, hogy ha emberek kozott dolgozom, fejlodik az angolom (szegyen ide, szegyen oda, harom ev alatt nem sajatitottam el az angolt anyanyelvi szinten).:)))

Suli utan kimentunk a gyerekekkel az erdo melletti parkba jatszoterezni (ahol sok uditosdoboz hevert szanaszet egy szaz eves bevasarlo kocsival egyutt). Hivogatott a napsugar es minden percet ki kell hasznalnunk ennek a szep idonek, mert tuti itt is majd lesz hidegebb, amikor nem nagyon lesz kedvunk kimenni.
Szombaton Bendi szulinapra hivatalos. Emiatt tul messzire nem tudunk menni, de amig bulizik, talan mi pecazni fogunk.
Hetfon nem dolgozok es ami a legszebb, Pali sem, mert Uj-Zélandon munkaszuneti nap van. A Kiralyno szuletesnapjat unneplik a kiwik. Mi is veluk unnepelunk.:)
Szoval hetfon, miutan a gyerekek elviharoznak az iskolaba, lemegyunk Palival a jugo henteshez es elmegyunk az IKEA-ba apro kis kacatokat venni.

11 comments:

Unknown said...

Jót kuncogtam. Ha valaki elolvassa ezt a bejegyzést, akkor teljesen megzavarodik, hacsak nincs az összes infó birtokában. :)

Miszerint akkor hol is vagytok? AU-ban vagy Zélandon? Mert ha AUban, akkor mért ünneplitek a királynőt a zélandiakkal ...

Nyugi, én értem, mert ismerem a történetetek. :))) A többiek meg agyaljanak. ;)

agica said...

Nem tudunk elszakadni Zelandtol.:)

Jakab Timi said...

Szia!
Hétfőn nincs nyitva a hentes.
Üdv.:Timi

agica said...

Jaj tenyleg! Mar egyszer mondtad is. Bar akkor is elindultunk.:) Koszi, hogy irtad. Most is siman elmentunk volna. Akkor kizarasos alapon a masikhoz megyunk.

Jakab Timi said...

Nincs mit vasárnap-hétfőn zárva, én éppen ma voltam.:-)
Jó hétvégét!

Whatever Zs. said...

Az tok vicces, hogy nalatok majd csak egy hettel kesobb unneplik a kiralyno szuletesnapjat NZ-hez kepest. Szegeny, meg a vegen maga sem tudja mar, mikor szuletett. (mert ugye ereditileg megcsak nem is juniusban) :))

agica said...

Ezt en sem ertem, hogy miert nem egyutt unnepelik azok, akiket erint es miert nem azon a napon, amikor szuletett.

Anonymous said...

Gyorsan felemeltek az oraberedet, tuti jol dolgozol :)
Yvette

agica said...

Dehogy emeltek, csak most neztem meg az elszamolast.:) Igazabol 15.48 dollar. A hetvegeket es unnepnapokat nem tudom, hogy fizetik. Van, ahol duplan.

Anonymous said...

Aha :) Egészen jó bér. Én még mindig keresek... elég keservesen alakul sajnos ez a munka dolog eddig. Bizom benne, hogy azért hamarosan jobb lesz.
Yvette

agica said...

Brisbane-ben is nagyon rossz a helyzet.
Ha kinyitom a helyi ujsagot, az allashirdetesek rovatban csak Disability Care,Aged Care es Nurse melokat hirdetnek. Igaz,azokat mindig.
Ez az oraber egy hangyanyival tobb a minimalbernel.
Ennel kevesebbet nem nagyon adhatnak, mert igy is halaszni kell az embereket erre a melora.

Post a Comment