Saturday, June 12, 2010

Buli a parton

Reggel Pali korabban kivitt a partra, hogy legyen sutonk. Ha keson megyunk, akkor mar elfoglaljak es akkor nem tudunk sutni. Fel 10-kor kitett es utana elment vasarolni, majd hazament a gyerekekert. Addig en lufikat fujtam es feldiszitettem a sutonket. Vagyis nem a sutot, hanem a pergolat. Azt hiszem, ugy hivjuk. Egy kis fabol keszult dolog, ami alatt asztalok es a suto van. Eleg sok lufit felfujtam, csodalkozom, hogy nem szedultem el a vegere. Mire jottek Ilonaek es Gabiek, mar feldiszitettem mindent, meg a teli nasi pinatat is felkotottem jo magasra (de nem eleg jol). Szegeny Adriana (hugica maori baratnoje) jott fel a partrol, mert elvagta a labat egy kagylo es fajdogalt neki es pont a pinata altt allt meg, ami a fejere zuhant. Annyibol jol jott ki a dolog, hogy mar nem a laba fajt, hanem a feje. Vagyis a laba fajdalmat elnyomta a feje fajdalma. Igy nem kellett tovabb ugralnia fellabon, eleg volt csak a fejet fognia.
Mivel az idonk gyonyoru volt, sutes utan setaltunk egy nagyot, aztan kocsiba ultunk es lementunk egy masik partra is korulnezni. Sajnos Ilonaeknak ide mar nem tartottak velunk, mert csaladi programjuk volt. Elmentunk egy ingyenes partmenti strandra is, ahol Bendi furdott a vizben. Tuti rozmarbol van a gyerek, mert a viz nagyon hideg volt (az egesz strandon senki nem volt rajtunk kivul). Amikor sotetedett, akkor kezdett lehulni az ido, de mi meg nem beszelgettunk eleget Gabiekkal (az elmult ot ora soran), igy bementunk hozzank folytatni a "pofazast". Ittunk egy kicsi whiskey-t es kavet (Gabi ferje nem tudott egyszerre ket poharat tartani, igy O egybe ontotte a kettot:)). Kb. nyolc ora korul valtunk meg egymastol.



2 comments:

Unknown said...

Tudtam, h érdemes bekapcsolni a gépem.

Szegény kiscsaj. Szar napja lehetett. Kár volt felkelnie. :))))))

agica said...

Meg egy esese volt amikor a parton setaltunk a nagy koveknel, de azert sikerult egyben hazavinnunk.
Stramm kiscsaj, birja a gyurodest.:)

Post a Comment