Monday, June 28, 2010

Nyelvtanulas:)

Brenda maori baratnoje tud par szot magyarul. Peldaul ilyeneket, mint az igen, nem, anya,apa, szia, kersz, hogy vagy, gyere ide es hasonlo szavakat, amiket minden nap hall nalunk.
Most tereltem agyba a gyerekeket es mondtam Brendanak, hogy mar nincs dumalas a szobaban, mert Bendi alszik. Brenda odajott hozzam, atolelt a "joejt" puszihoz es mondta, hogy:" jo."
A maori baratnoje is odajott hozzam, atolelt es o is mondta, hogy: "jo."
O nem ertette az elozmenyeket, nem tudta, hogy amit Brenda mondott, az az en keresemre a valasz volt.:)

5 comments:

Unknown said...

Jaj, ez nagyon aranyos! :)

Anonymous said...

Hogy birjatok a kikepzest? Kicuccoltatok már a garázsba? :)
Yvette

agica said...

Maradtunk az agyunkban es reggel 9.15-ig tudtam aludni.:)

Sári Kata said...

Nnnaaa, nálunk mindennap felkelt valamelyik mihelyst kinyílik a csipája hogy: "Éhes vagyok, mit eszünk?" :))

agica said...

Nalunk tudjak, hogy hiaba keltenenek fel.:)
En nem csinalok kajat nekik, amig nem ebredtem fel magamtol. Megcsinaljak maguknak, ha annyira ehesek.:)

Post a Comment