Monday, June 28, 2010

Gabonapehely fogyasztasi rekord:)

Tuleltuk a napot. Delelott a csajok hajat vasaltak es hasonlo nocis dolgokat csinaltak. A fiukat kitettuk a gordeszkapalyara faradni. Egy jo ora mulva telefonaltak, hogy menjek ertuk. Hazahoztam oket, aztan a csajokkal egyutt elsetaltak a bevasarlokozpontba 'bandazni'. Mivel a vendeggyerekek 24 ora alatt szinte minden etkezesnel a gabonapelyhet valasztottak (hiaba magyarok, a gyomruk nem az:)), ezert a mai vacsoranal azt kerdeztuk, hogy: "Gabonapehely vagy meki?":) Nagyon egybehangzo valaszt kaptunk, igy ma a mekiben vacsiztuk.
Pedig csinlatam ma spagettit is, mert azt mondtak, hogy azt szeretik. Egyikojuk uresen kerte a spagetti tesztat egy pici sajttal (tejfolt nem kert ra), a masik meg kettot csippentett belole.
Ma este a szomszed kislany is itt alszik, igy heten lesznek (mint a gonoszok:)).
Azt hiszem, mi a Palival kicuccolunk a garazsba (es toltore tesszuk az aksijainkat is).

5 comments:

Unknown said...

Te jóóóóóó ég! :D Kössetek biztosítást a házra. :D

"kettőt csippentett belőle": mi lett volna, ha még nem is szereti??? :D

Nálunk éhenhalnának. Semmilyen gabonapehely nincs itthon. Mindig felajánlom a választást: eszel, ami van, vagy nem eszel semmit. Egy idő után mindenki jobb belátásra tér. :D

Tudom, hozzánk sem jönnétek vendégségbe. :D Bár szerintem Ti alapvetően mindenevők vagytok. Másfelől még azt is meg szoktam jegyezni, hogy ki szereti az ananászt, ki a gombát és ki mit utál. ;)

agica said...

A sajat gyerekeinknek itthon nalunk is csak ket valasztasuk van. Eszik, vagy nem eszik. De a vendegekkel csak nem teszek ilyet.:) Az enyemek tenyleg mindenevok. Nem panaszkodom. Neha dugdosom a kajat, mert olyanok, mint egy kisebb saskaraj. A brokkoli kremlevestol a tokfozelekig barmit megesznek. A tojasporkolt az, amit az egyik nem kedvel, igy azt nem szoktam csinalni, mert ketfelet nem fozok. Nem vagyunk mi 'first class family'.:)

Unknown said...

Én kegyetlen vagyok, ahogy az elmúlt napokban is bizonyítottam. Pénteken pizzázni jött át egy baráti házaspár a kislányukkal. Úúúú, nagyon fini volt a pizza (hisz én csináltam :D), de a kislány csak turkálta. A szülei nem tudták rávenni, hogy megegye. Én közöltem vele, hogy legközelebb nem jöhet, ha nem eszi meg, ami előtte van. Megette... :D

Tegnap meg egy másik bulin voltunk, ahol bográcsos pörkölt-gulyás volt. Mindenki annak ette, aminek szerette volna. :D Egy másik ismerős nagyobbacska lánya elkezdte fújolni az amúgy fini kaját és közben a sütik felé kacsintgatott. Apuka nem volt hatásos. De én föléálltam és érdekes mód eltűnt a kaja. Utána már engedélyeztem a sütit is. :D:D

Ha a szülő felhatalmaz, akkor ráveszem a gyerekét, hogy megegye amit elé tesznek. :D

agica said...

Akkor ebben hasonlitunk.:) En is szigoru vagyok ilyen teren. Nalunk az is egy iratlan szabaly, hogy amit kiszed maganak, meg kell ennie. Nem hagyunk maradekot. Most mar rajottek, hogy inkabb ketszer szednek keveset, mint egyszer tul sokat.

Unknown said...

Jogos! Én morci szoktam lenni, ha merő önzőségből mohó és sokat kér. Aztán meg ott marad. Na az irgumburgum. Fel nem áll addig, amíg van.

Na jó, Szofi kivétel, mert nála alapból örülök, ha eszik ... De azé vele is szoktam kicsit morogni miatta. Főként, ha tojást kér és kap és a végén nem eszi meg. Kissé tojásmániás ... :D

Post a Comment