Thursday, June 24, 2010

Piskota maci

Meg megvagyunk. Tegnap dolgoztam, ma pihentem, holnap dolgozom. A munkatempo olyan, mint a versenylovake. Orulunk, ha vegzunk a muszak vegere es igazabol csak arra jut ido, amire muszaj, hogy jusson es semmi extra dologra nem jut. Hogy a betegek hogy vannak, azt a reggeli mosdatas kozben meg lehet kerdezni es ha a valasza tovabb tartana, mint a mosdatas, akkor nem tudjuk vegighallgatni. Nem szeretnek itt maradni evekig, az tuti.
Vettunk az ALDI-ban kis sutis formakat. Az egyik kismacis a masik meg kicsi kuglofos. Csinaltam a gyerekeknek macikat. Meg lehet oket tolteni, be lehet oket vonni csokival. Igazabol csak a fantaziankon mulik (es az energiankon, kedvunkon, idonkon), hogy mit csinalunk veluk es hogy milyen tesztat sutunk a formakban (muffin, piskota, keltteszta).
Tegnap este sutottem es ma reggel vittek a suliba. Ami nem tul jo, hogy egyszerre csak hatot lehet sutni es ket forma nem fer be a sutonkbe.

2 comments:

Sári Kata said...

Csütörtökön megvolt a K-martos vásárlás? Nem írtál róla semmit.

agica said...

Igen megvolt. Bomba akciok voltak, igy en is beneveztem egy vastag harisnyara es egy felsore.:)
Vettunk szuper konyhakeseket is!

Post a Comment