Friday, June 25, 2010

Kaktusz

Szuleim gondozzak a viragaim. Unokahugom lefotozta az egyik viragzo kaktuszom. A fugefam is termett es abbol anyu lekvart fozott (a fugefat a negyedik emeleten a teraszon kepzeljetek el egy dezsaban). Nagyon finom a hazi fugelekvar. Van meg egy hatalmas kaktuszom is, ami nagyobb, mint en. Annak Regina viseli gondjat (nagyon remelem, hogy el es virul). Tavaly eleg viharvert volt szegeny, mert felborult es letorott rola par tappancs. At kell majd ultetnunk, mert harom eve ebben az edenyben van.

4 comments:

Unknown said...

Hogy fogod meg átültetéshez? :o

agica said...

Eddig ugy csinaltuk, hogy betekertuk egy-ket rongyszonyeggel (vagy tobbel) es elfektettuk, majd lehuztuk a dezsat rola. Egy nagyobb dezsaba tettem friss foldet es Palival felemeltuk a kaktuszt szonyegestul (plusz sikesztyuk) es beleallitottuk az uj helyere es ha szepen kozepen volt, akkor mar Pali tartotta egyedul en meg tettem kore a foldet. Amikor Reginahoz vittuk, le kellett vinni a negyedikrol es egy kis platos teherautora kotottuk fel es ugy vittuk oda. Akkor is szonyegbe bugyolaltuk, mert nagyon szemet modon tud szurni. Nem nagyon szeretem a tuskes kaktuszokat, de ezeket gyerekkorom ota neveljuk es azert szeretem oket.

Regina said...

szerintem dobjuk ki és neveljünk másikat az egyik leveléről, én át nem ültetem, ültesse akinek 6 anyja van...
Szúr mint a fene.
Lesből támad...
Remélem mire jöttök, már pár ezer kilométerre leszek :D

agica said...

Attol nem felek, hogy elindultok. Azert remenykedem, hogy igen.
Majd elhozom a kis kaktuszt, ha esetleg utaztok.

Post a Comment