Monday, June 21, 2010

Luke pasik

Tegnap este mondtam Palinak, hogy mennyire szeretnek valami kis afrikai szobrot vagy kutyut es hogy majd ha lesz a szuletesnapom, igazan meglephetne valamivel. Mondtam, hogy 35 eves leszek (majd jovore), igazan illene a zsebebe nyulnia. Erre fennakadt a szeme, hogy:
"Micsodaaaa? 35 eves???? Akkor kapsz egy nagy borondot, amivel koltozhetsz....":)
Na persze en is revansoltam es mondtam neki, hogy nem olyan gazdag ahhoz, hogy fiatalabbra csereljen.:)

Brenda nyuz mar egy hete, hogy vegyunk neki skiny jeans-t. A skiny ebben az ertelemben azt jelenti, hogy szuk, testhezallo. Nagyon szeretne egy ilyen nacit es ahhoz egy csizmat, mert az ugy tok jo. Mondtam neki, oke nem banom, csutortokon elmegyunk a K-Martba es kaphat egy 'szkinidzsinszt' es a tobbiek is valaszthatnak valamit, amit szeretnenek (legalabb nem lesz gond, mire koltsuk az aznap erkezo fizetesem). Azt nem tudom, a csizmat mennyire gondolta komolyan a 25 fokban napsutesben. Max. majd otthon hordja karacsonykor.
Emlekszem, amikor tizeneves voltam, nalunk is nagy divat volt a gumisfarmer (meno marvanykoptatott). Alig tudtuk magunkra cincalni, leulni mar nem lehetett benne, mert lepattant a gombja, de akkor az nagyon jo volt.

4 comments:

Regina said...

De Te ugye még prezentálhatsz egy 24 éves pasit, mint a mellékelt példám mutatja...
Ha hazajöttök neked adom terhes néger férfim (ő egy ajándékba kapott szobor), nem fűződik hozzá különösebb szerelem a részemről.

agica said...

En majd nagy szerelmet fuzok hozza, de csak azert, mert Toled kapom:)

Unknown said...

Gréti a szomszédoktól örökölt el egy ilyen testhezsimuló farmert. Csecse rózsaszín csillagok vannak rajta. :D

agica said...

Kicsinek Brenda is nagyon 'rozsaszincsillogos' volt.
9-10 eves kora korul kezdett valtozni es mar nem mindene rozsaszin. De pl. a szulinapjara rozsaszin telefont kert (ezt mondom en, akinek szinten rozsaszin van).:)

Post a Comment