Monday, June 21, 2010

Egy honap

Egy honapja dolgozom ezen a munkahelyen. A cegnel az a "hivatalos menet", hogy minden ujonc kap egy kis papirmunkat, amit a negyedik hetre meg kell csinalnia. Ez a papirmunka onertekelesbol, onismeretbol es a ceg mukodeserol szol. Ezutan behivnak egy elbeszelgetesre, ertekelik a tevekenysegedet, megkerdezik, hogy hogy erzed magad, milyenek a kollegak, hogy tudtal beilleszkedni, mi tetszik, mi nem tetszik, mi a problemad, bla-bla-bla. A kovetkezo beszelgetes nyolc het utan van es aztan az utolso a harmadik honap utan.
A lenyeg, hogy nekem ma volt a "negy hetes" elbeszelgetesem. Megtudtam, hogy az oraberunket emelik. Ez tok jo. Bar nem kerdeztem, mennyivel, mert en ezzel is boldog voltam (vagyok). :)
A lenyeg, hogy ha tul vagyok a Medication Management Policy and Procedures teszten, akkor tobb lesz az oraberem (es mindenkinek, aki ezt megcsinalja). Ez a teszt arra jogosit fel, hogy a lakoknak beadhatom a gyogyszeruket. Ez a teszt kotelezo a dolgozoknak. Tovabba felvilagositottak a salary sacrifice lehetosegerol. Ennek nem tudom, mi a magyar megfeleloje. A lenyege az, hogy ha olyan kiadasod van, mint pl. banki hitel, lakber, akkor a fizetesed egy reszet adomentesen kapod es az effele kiadasokat adomentesen tudod fedezni. A kovetkezo beszelgetes negy het mulva lesz.
A szabimat meg nem biraltak el, de majd akkor rakerdezek, hogy mi lesz a vege.
Az egesz munkahelyen egyedul vagyok olyan, aki nem angol nyelvteruletrol jott. Van egy holland csaj, aki holland anyanyelvu, de gyerekkoraban kikerult Kanadaba es ott nott fel. Szoval nagyon jol beszeli az angolt (harom eve koltozott ide). Itt csak arra akartam kilyukadni, hogy a kollegaimnak lovesuk sincs, milyen az, ha valaki nem tudja az anyanylevet hasznalni, sot meg arrol sincs lovesuk, hogy milyen idegennyelvet tanulni. Arra nem kepesek, hogy az egy szem nemet lakonkat (aki nem tud angolul) Guten Morgen-nel koszontsek reggelente. Meg arra is, hogy jo lenne ha nem egyedul lennek magyar.:)
Junius 27-en indul Brenda uj-zelandi baratnoje (Scharlotte) Brisbane-be. Kivancsi leszek a nagy talakozasra.:)

0 comments:

Post a Comment