Tuesday, May 25, 2010

Meg mindig napsutes

Tegnap kora delutan a parkon kersztul mentem dolgozni. Ismet a fuben hevereszo kenguruk latvanya fogadott. Azt hiszem, en jobban megijedtem, mint ok. Nem szamitottam rajuk.:) Az orszem felult, a tobbiek pihentek tovabb. Egy kolyok ugrabugralt izgatottan, aztan belebujt anyukaja zsebebe. Olyan edes volt. Nem volt mar nagyon kicsi, igy eleg nehezen fert bele a zsebbe. A feje es felso teste mar bent volt, de a labai meg kint kalimpaltak, aztan vegre megfordult es kidugta a fejet.
Amikor a boltban a husoknal a kezembe akad a daralt kenguru hus, vagy a kenguru steak, mindig visszateszem. Azt hiszem, soha nem tudnam megkostolni.

Ma nem dolgozom, de csutortokon delutan igen. Sot, a hetvegen is bent leszek delelott. Ahhoz kepest, hogy csak reszmunkaidos vagyok, jol belehuztak. A remelt ket nap helyett ot napom lesz ezen a heten, a jovo heten pedig negy. Remelem, hogy ez csak a "kezdeti nehezseg" es neha fordul majd elo, mert ennek nem orulnek hosszabb tavon.

Tegnap a Palira harult az esti etetes, furdetes, rendrakas es agybaterelesi procedura. Na jo, legyunk oszintek, mar nem kicsik a gyerekek, szoval ez nem akkora hadmuvelet. Amikor hazaertem, csillogott a konyha, minden a helyen volt. Mondtam is Palinak, hogy nagyon ugyes, Isten tartsa meg jo szokasat, abba ne merje hagyni ezt a surgest-forgast. A valasza az volt, hogy ne oruljek, ez csak egy egyszeri prezentacio volt. Az en valaszomat most nem irom ide.

Most kirugdalom magam az agybol (reggel 9.15 van) es megcsinalom a sargaborso fozeleket porkolttel. Ha keszen vagyok, kisetalunk a parkba. Nagyon szep idonk van!
Kellemes meleg, napsutes, madarcsicsreges. Na jo, a csicserges az oltari nagy tulzas. Ormotlan obegatas es hangzavar.

2 comments:

Sári Kata said...

Palika nagyon rendes fiú :)) És biztos vagyok benne, hogy legközelebb is szépen megcsinál majd mindent. :))

agica said...

Kulonben nem leszek a titkarnoje es nem fozok neki kavet.:)

Post a Comment