Monday, May 24, 2010

Melo

Ma volt az elso igazi munkanapom. Penteken csak amolyan "ismerkedes a tereppel" napunk volt. Ma elesben ment a dolog. Kicsit furcsa, mert en meg nem dolgoztam Nursing Home-ban, ahogy az ujjoncok tobbsege, de nagyon kedvesek a kolleganoim. Ami itt ujdonsag, hogy vernyomast es vercukrot is merhetunk. A mai reggeles muszakban ket uj-zelandi nocivel dolgoztam. Az egyik kiwi, a masik maori. Nagyon aranyosak (vegre ismet zelandi volt a legkor). Volt mirol csevegni. Holnap nem tudom, hogy kikkel leszek.
A noverfulkek belepokodjat meg papirrol olvasom, de par nap (het:)) es megjegyzem oket.
A mai reggelinel dobbentem ra, hogy en nem szeretnek ilyen otthonba kerulni. Wheet-bix, Vegemite-os es lekvaros kenyer volt a teriteken. Ez eddig oke (bar a vegemite-ot max a cipomre kennem), de ket beteg nem tud ragni es nyelni, ezert az o lekvaros kenyeruket bele kellett apritani a tejes teajukba. Etetesnel tobbszor felrehajoltam, hogy ha kikopik, ne engem boritson be a cucc. Be kellett csukni a szemem.:) Nekik izlet, mindet beburkoltak. Ez itt nem ujdonsag, csak nekem.
Az ebed sem volt semmi. Ez a ket beteg zoldsegpuret kapott, desszertnek pedig barackos joghurtot. Mivel a pure forro volt, joghurttal hutottek. Vegul is, ugyis egyhelyre megy, nemde?
Mi azert inkabb maradunk a lecsonal.
Ami itt ujdonsag, hogy vernyomast es vercukrot is merhetunk.

9 comments:

Zafi said...

Még nem is mondtam hogy grat a melóhoz. Mikor kezded a nővér tanulást???

Regina said...

Te aztán nagyon rá vagy izgulva a RR és vc mérésre:)
Nem kell sok a boldogságodhoz :D

agica said...

Hello Zaffy! Nem tudom. Be kell mennem a suliba megkerdezni, hogy van-e part time es mi, hogy, merre.
Iden mar nem, mert ahhoz itt kene maradnom decemberig es azt nem szeretnem.

agica said...

Regina, mi itt BP-nek es BSL-nek hivjuk.
Jaj, dehogy vagyok raizgulva. Ma delutanos voltam. Este 9-kor mar ott tartottam, ha valaki ki mer jonni a szobajabol, lecsapom. A D szarny a 'zizi' szarny. Tegnap es ma is ott voltam es csutortokon is ott leszek. Kesz vagyok. Nem szoktam meg a 8 oras muszakot egyhuzamban, raadasul nincs internet. Vagyis van, de nem hasznalhatjuk.

agica said...

BP(bípí) blood presser
BSL (bíeszel) blood sugar level
A VC ok, de mi az az RR?

Zafi said...

Azér majd arra figyelj hogy ne csak téged rakjanak be a "zizi" szárnyba! Hosszú távon te is zizi leszel, vegye ki a részét a többi is belőle.

agica said...

Nekem a 'zizikbol' van gyakorlatom, nem uj a dolog. Jovo heten nem naluk leszek a kiiras szerint.
A 'ziziknel' a delelottos csapat allando. A delutanos nem. Nem talaltak senkit, aki allandora menne.:)

Zafi said...

Mér annyira gázok???? Nekem ebbe abszolute nincs tapasztalatom, csak azért kérdem. Fogalmam nincs milyen egy age care-s meló csak sejtem. De úgy tudtam a "zizikkel" a mental care-sek foglalkoznak. Bár gondolom már keveredik a dolog, mert valahol olvastam a disability care-sek is foglalkoznak "zizikkel".

agica said...

Nem, annyira nem. Vagyis ugye ki mihez szokott.:)
Nalunk van 5 szarnya az epuletnek (folyoso) es abbol egy szarny az oveke. Itt mindenki mindent csinal, mert a suli, ami kell hozza, lehet, hogy lefedi. Nem tudom.

Post a Comment