Thursday, May 27, 2010

Lazulas

Ez a het is elroppent. Ma itthon vagyok, nem dolgozom.
Igy pont jo, hogy mindig van egy-ket napom "toltodni". Minden elismeresem Reginanak.
Nem tudom, mi volt a levegoben, hogy alltak a csillagok, vagy a Hold mennyire volt tele, de a"reszlegen" minden vagyis inkabb mindenki a feje tetejen allt. Delutanos voltam, ami azt jelenti, hogy 2-10-ig dolgozunk. Ezen sikerult tullonunk. 10.10-kor sikerult beesni a noverszobaba es megcsinalni a papirmunkat. Egy filippin csajjal voltam, aki nem volt a helyzet magaslatan (egy ev munkaviszony utan). En sem, de tegnap volt a harmadik munkaban toltott napom. Az egyik lako lepedovel a honaalatt haza akart menni, a masik otpercenkent atoltozott, a harmadik megtagadott mindent. Se furdes, se atoltozse, se uj pelus, se alvas. Semmi. Mondta, hogy hagyjuk beken, mert rendort hiv.
Probaltam egyenletesen es melyeket lelegezni (kisebb-nagyobb rangogorcsok kozepette), kozben mondogattam, hogy: "nem vagyok ideges, fo a nyugalom, szaz evig elek en, ha igy folytatom" monologot. Estere hullak voltunk.

Holnap delutan lemegyunk Mount Cotton-ba korulnezni. Gabiekkal ott beszeltunk meg talalkozot. Osszeeresztjuk a gyerekeket es lazitunk egyet. Sutni most nem fogunk, de azert viszunk valami ragcsalni es innivalot. Mar egy hete nem voltunk sehol.:)

Majus legvege van, vege van az osznek. Meg nem volt rajtunk kabat es cipo. Gyerekek (fokent Bendi) meg javaban mezitlabaznak sulibol hazafele. Reggelente 22 foknal nincs hidegebb a hazban (ket olyan napunk volt, amikor 19 fok volt) es delutan 27 fok korul van. Olyan jo, amikor felebredunk, nem fagyoskodunk a hazban. Persze, itt is lesz majd hideg (ebb), csak az a nem mindegy, hogy hany honapon keresztul.

Aldi-ban lattam meggybefottet (kemeny ket dollar koruli osszegert), igy osszedobok egy meggyszoszt piritott daraval es tukortojassal.

10 comments:

Jakab Timi said...

Szia!

Szerinted akkor minden Aldiban annyiba kerül, mert amúgy a duplájába kerül egy üveg.
Timi

agica said...

A mi Aldinkban most ennyi.
Gondolom az arak varoson belul minden Aldira ervenyesek (meg az akciosak is). De lehet, hogy nem es minden Aldiban mas arak vannak. Nem is ez a lenyeg. En azt irom, ami velunk tortenik. Mast nem is "irhatok", (semmilyen teren) nem altalanosithatok egesz Ausztraliara.

Jakab Timi said...

Köszi, de ez most nem értem??? (A mai blogbejegyzésemre utalsz esetleg?)Vagy csak már én képzelődőm vagy nem értem?

agica said...

Ezt en nem ertem.:) Mire utaltam volna es mivel?
Nem szandekoztam semmire sem utalni. Csak egy artatlan megjegyzest irtam, hogy olcson vettunk meggybefottet. Zelandon kozel hat dollar volt, ezert orultem neki annyira.:)

Jakab Timi said...

Jól van akkor megnyugodtam bocsi, csak már mindenféle képzelgéseim vannak:-):-)Lassan felkeresem a házi orvosom meg a gyógyszerészemet!:-)Jó hétvégét aztán nem zaklatlak.:-)

agica said...

Szerintem eleg, ha csak megnezel egy jo filmet.:)
Kapunk par meset magyarul es kaptunk sok magyar szinkronos filmet. Majd ha lesz ra alkalom, odaadjuk.

Sári Kata said...

Az Aldiban igaz, hogy csak 2 dollár a meggybefőtt, de nem olyan jó, nagyon ízetlen. A Wooliban 3valamennyi és sokkal finomabb. És..... a Coles-ban van magyar meggybefőtt is - 4 dollár körül. Na ez nem semmi azért itt a világvégén, nem? :)))

agica said...

Nekunk az iz nem szamit. Olcso legyen.:) A sok citrom es fahej amugy is elnyomna a meggy izet.:) A magyart majd azert kiprobalom.Bar a Koleszt nem csipem valamiert. Nem tudom, miert, de eddig csak ketszer mentunk be. Az uj-zelandi barataink is a Koleszba jarnak.A Woli-ba is ritkan megyunk, de NZ-n viszont sokat jartunk oda. Itt van mind a harom bolt szinte egymas mellett, de valahogy az Aldi vett le a labamrol. Imadom a vanilias joghurtjukat, a vajat, a tejet es mindent, ami ott van. Tudod milyen jo kozel harom ev utan azt enni, amit akarsz? Es nem azt, amit kapsz.

separate said...

én csak a hülyebetegek sztorijához fűznék hozzá:
miszerint megkérdeztem a Főorvosurat, hogy:
-Főorvos Úr! Amennyiben az intenzíves beteg magáévá akarja tenni a nővérkét, biztos, hogy intenzív betegellátásra van szüksége?
(a beteg másnap lekerült...)

agica said...

Na, nalunk ez szoba sem johet. Minden ferfi betegnel fel hat van mindorokke.:)

Post a Comment