Saturday, May 15, 2010

Huvos (drasztvujtye ribiata)

Ma eleg huvos volt. Igaz, a lakasban 25 fok volt ugy, hogy nem futottunk, kint viszont nem volt ennyi. Egesz nap nem sutott a napocska. Remelem, hogy a jovo hetvegen jo ido lesz, mert sutest tervezunk Gabiekkal es Ilonaekkal.
Kicsit kesve, de osszedobtunk egy gyors sult makaronit es utana lementunk a tengerhez. Megneztuk Scarborough marina-it, ahol gyonyoru es hatalmas hajokat lattunk, aztan lementunk a partra es visszavittuk a rakot, akit tegnap haza "kellett" hoznunk.

Brendanak van egy orosz baratnoje, aki itt lakik a szomszedban. Ma nalunk volt a kislany es megkerte, hogy beszeljek neki oroszul (Brenda elpletykalta neki, hogy tanultam). Jelentettem neki oroszul (nyiktonyeatszuszvujet, szvetyit szolnyicska, nyeba galuboja) elenekeltem neki a tancevala repa szmakam-ot, gulsz, gulszi ga-ga-ga-t, vopoljebirjozasztojala-t, gmondtam neki, hogy gyedmaroz es szabaka gavarit gaf-gaf. Ezek utan meredten nezett ram (nem is tudom miert:)), igy a zuga volgat mar nem mertem eleneklni neki. Remelem, nem mondta el otthon az anyukajanak, hogy a Brenda anyukaja nem szazas.
Eleg sokaig (1994-ig) tanultuk, sok orosz enek es mondoka megmarad bennem, de vizet vagy kavet mar nem tudok kerni.:)
Erzsi Neniek ranktelefonaltak Uj-Zelandrol, erdeklodtek felolunk.

6 comments:

Unknown said...

Itt hideg van ... Kint jó ha van 10 fok és esik az eső. Most csak csepereg, de az elmúlt 2 napban egy havi mennyiség esett. És nem várható sokkal jobb idő a közeljövőben ...

agica said...

Jaj cegenyek!
Ha lesz napocska, kuldok.:)

Sári Kata said...

Nem is tudom mi a fenének tanultunk mi is 8 évet oroszt, én is csak jelenteni tudok, meg mondatok maradtak bennem , mint pl : Kak tyibja zavút? Já gávárít porúszki, málenkíj gyévocska...meg ilyen hülyeségek. Nnaa, ha akor már az angolt tanították volna, akkor lehet nem itt állnék :))

agica said...

Jaj tenyleg, a kaktyibjazavut be sem ugrott. Meg volt valami ggye tü zsivjozs vagy mi a szosz. Ja zsivu na gorade Esztergom, na ulica ...:)
Tiszta rohej. Atmegyek majd a szomszedba oroszt frissiteni:)))

Sári Kata said...

Minek? :)) Nem sok hasznát veszed itt.
A hétvégén volt magyar film a tv-be, láttátok? Dobó Katával az ávósokkal. Én csak rápillantottam, nem szeretem ezt a magyar vontatottságot. Viszont van egy új magyar filmem Mázli a címe. Na meglehet szakadni a röhögéstől rajta. Majd átteszitek, ha érdekel.
Vasárnap kb 1/2 7-kor reggel van magyar híradó is. Hiába nnaa, gondolnak miránk is egy picit. :))

agica said...

Melyik csatornan? Nekunk nincs elofizetesunk, az van ami ingyen "befolyik".:)
A Mazlit atvennenk, biztos jo, koszi.

Post a Comment