Friday, April 9, 2010

Paradicsomos kaposzta paradicsomos kaposztaval

Tegnap a kezembe akadt hat nagy doboz egesz hamozott paradicsomkonzerv, tiz ananasz befott es egy nagy doboz egesz szilva befott. Ehhez igazitottam a fozest. Paradicsomos kaposztat foztem ket napra (pentek, szombat). Nem talaltam azt a reszelot, amin a kaposztat szoktam hosszu csikokra reszelni/gyalulni. Vagy valamelyik csomagban van, vagy mar kidobtam, mert eleg rozoga volt. Sajnos en nem tudom szep vekony laskakra felvagni a kaposztat, mint Pali.:) Amikor kezdem, meg szep vekony, de aztan egyre jobban unom es eltrehanykodom es nagy vastag bumszlik lesznek. Szoval most nem volt sok valasztasom, maradt az almareszelo/nagylyuku sajtreszelo.:) Igy is nagyon finom lett, igaz nem kellett sokat ragni, csak nyelni. Sutottem hozza sajtos, hagymas izesitesu kolbaszt is, hogy azert erezzuk, hogy eszunk valamit.:) Gabi, Stellanak pont jo lenne igy a fozelek:)

Vasarnap raszanom magam a szilvasgombocra, de lehet, hogy csak nudli lesz belole keszocevel (az amolyan gyorsan elkeszitheto, darabos szilvalekvár).
Az ananaszt meg megeszik a gyerekek a dobozbol.:) Kulonosebb desszertet nem szeretnek csinalni. Max. nyomok ra tejszinhabot.
Meg tervezek egy tojasos nokedlit fejes salataval, meg krumplifozeleket es meggyszoszt is piritott daraval, mert van egy zacsko dara is a szekrenyben. Ha felettunk mindent, akkor az uccso par napban marad a grillcsirke es pizza.:)

2 comments:

Unknown said...

Valahogy éreztem olvasás közben, hogy a nagy lyukú sajtreszelőt választottad megoldásnak. :)))))

agica said...

Hat igen, a "kempingezes" lelemenyesse teszi az embert.Egesz furcsa lesz megint egy "normalis" konyhaban.:)

Post a Comment