Thursday, April 8, 2010

Mozgalmas estem lesz

Tomi cicankat atvallalta egy kedves idos kiwi holgy, aki egy nagy farmon el es egy igazi macskarajongo. Atbeszeltuk a gyerekekkel, hogy jo lesz Tominak, ha marad egy szereto gazdinal. A szereto gazdi az utolso 24 oraban erkezett. Akarkire nem biztuk volna ra, de ez a holgy meggyozott.:) Szegenykem, a porszivo zajatol is kiszaladt a hazbol, igy a repules nem lett volna egy nagy elmeny neki, bar en orultem volna, ha velunk tart. Persze, hetvenhetszer meg kellett igernem, hogy lehet helyette masik. Meg meg egy elefant is.:)
Az otthoni voros cirmosunkat, Zsomlet, a szomszedunk fogadta be meg utazasunk elott par honappal. Szerintem Zsomi kimondottan orult a koltozesnek, mert vegre nem kell babaruhaban ulnie egy jatekbabakocsiban egesz nap.:) Amugy nagyon turelmes cica es nagyon gyerekbarat. Most, ahogy lattam a nyaron, egy kicsit koverke lett ettol a "nyugdijas" eletformatol, de jol all neki.:)

Delutan elmentunk gordeszkazni a gyerekekkel a palyara. Kesobb sutottem szalagos fankot, aztan takaritottam tovabb.

Ma nalunk alszik Brenda baratnoje (akinek legikisero az anyukaja). Olyan kis ropi testalkatu, nagyon cserfes es izgaga kiscsaj. Pont olyan, mint Brendus.:) Most epp a nyakamba ulteti a plussallatokat, mert en vagyok az anyukajuk. De jo nekem.:) Azt hiszem, makteat kellett volna adnom nekik vacsi utan. Tuti keso estig porogni fognak es mar hajnalban fejreallitanak mindent, ahogy minden alkalommal. En meg ugye veluk alszok egy szobaban. Vagy legalabbis probalok. Reggel nyolckor "menekulok" dolgozni.
Amugy most mar integeto viszonyban vagyok az anyukajaval.

3 comments:

Anonymous said...

Hi Manci,
három napja nem irtál semmit, túlélted azt a bizonyos estét? :)
Yvette

agica said...

Szia

Nehezen:) Pont most irtam egy posztot.:) Pont amikor kommenteltel:)

Anonymous said...

Örülök, hogy jól vagy :) és, hogy van új posztod!
Yvette

Post a Comment