Tuesday, April 13, 2010

Na megegyszer

Az egyik-termeszetesen nevtelenul- kommentelo azt gondolta, hogy en leleptem a banannal a zoldsegesbol. Sajnalom, ha nem mindenkinek egyertelmu, de termeszetesen nem ez tortent. Ez egy masik szitu volt. Nem jatszom el a becsuletem egy szem bananert, sot, masert sem. A gyerekeim majd visszaolvassak ezt a blogot, amikor mar nem leszek es abban a hitben lesznek, hogy anyjuk egy banantolvaj volt. Raadasul egy onzo dog, mert nekik nem lopott, csak maganak.:)
Itt az indiai srac a sajat kezevel megfogta a banant es kivette a kosarbol es betette a zacskoba. Nem elfelejtette lemerni, hiszen a kezeben volt, hanem egyszeruen nem tulajdonitott nagy jelentoseget az egy szem banannak es odaadta. Gonolom nem en vagyok az egyetlen, akivel ez tortent, akarhol is el. Plane, ha visszajaro vasarlo, ahogy mi is. Na mindegy. Most mar az Isten sem mossa le rolam, hogy banantolvaj lettem:)
Tobbszor elofordult mar az is, hogy amikor a zoldsegesben vasaroltunk, a gyerekek nyalokajat nem szamoljak fel. Termeszetesen nem azert, mert zsebre dugjuk, hanem tudjak, hogy a vasarlokat ilyen apro kedvesseggel vissza lehet "csalni" es a nagycsaladosok tobbsege nem negy-ot szem almat vesz altalaban, hanem heti szinten sok-sok kilonyit. Azaz megeri oket "megbecsulni" egy kis aprosaggal, kedvessegel. Persze, hogy az ember oda megy vissza, ahol jo fejek az eladok es kedveskednek.

7 comments:

Jakab Timi said...

Szépen vagyunk te kis banán tolvajom.:-)Látom azért téged is megtalál néha, egy két nagyon okos művelt stb......... emberke.
Üdv.: a szomszédból.

Anonymous said...

Szegyenszemre, de valoban kapkodva olvastam ezek szerint, de vagyok annyira korrekt, hogy elismerjem. Ezuton is elnezest kerek, es nem gondollak banan tolvajnak. :)

Egyebkent is elragadtattam magam, mentsegemre szolgaljon kb 1 honapja kaptam egy forumon olyan jellegu hozzaszolasokat, hogy hogy lehetek ilyen hulye hogy szolok, ha kevesebbet blokkolnak, meg hogy normalis ember ilyet nem csinal, biztos milliomosok vagyunk akkor.
Szoval meg egyszer elnezest az elozo kommentert.

agica said...

Nem tortent semmi, igy legalabb tisztaztuk.:)

Anonymous said...

Na igen, bár nevet most sem irtál...:(
Ágica, milyen az új lakás? Amikor lesznek, légyszi mutassatok képeket róla! Minden nap látom a számlálótokat, szépen fogynak a napok :)
Yvette

Gaabee said...

képeket nagyon várom én is. mármint reménykedem, hogy lesznek :)
apa kiköltözött már az ikea-aldi kettösböl?

agica said...

En mar kaptam kepeket, de mivel csak e-mailban jott, igy nem tudom atteni a picasara.:(
De mar csak negy nap es megmutatom. A kepeken tok ures a haz. Kb. ket het mulva majd csinalok masik kepeket, hogy hogy sikerult berendeznunk. Before and after.:)
Szerencsere kisebb az alapterulete, mint a mostaninak, de elosztasa ugyan olyan.
Szegeny Pali meg nem tert eszhez. Eleteben ennyit nem vasarolt. O is azok koze a pasik koze tartozik, akik nem rajonganak a vasarlasert.:)Sztem par evig az IKEA kornyekere sem jo velem.:) De ugyes volt, mindent elintezett. Mar csak a kocsit kell atnezetni, hogy biztos ami biztos, minden okes -e muszakilag es a gyerekek sulijat elintezni. Vagyis beiratni oket.

Anonymous said...

Ügyesek vagytok!
A képeket e-mailból simán ki lehet menteni. Van több módszer. pl:
-megfogok a file-t az egér bal gombjával ét áthúzod a kivánt helyre,
-vagy jobb oldali gombbal rákattintassz és a save as-t választod.
Szóval ez nem elfogadható kifogás :)
Yvette

Post a Comment