Monday, April 12, 2010

Szegeny autonk

Felhivott egy csavo, hogy meg szeretne nezi az autot. Oke, gyere.
Jottek is masnap reggel a haverjaval (valamelyik szigetrol valok voltak). Megnezik, beinditjak, nyukalnak a motornal, ki be huzogatnak dolgokat. Az egyik ilyen kihuzasnal hirtelen leallt a motor. Kerdezi a csavoka, hogy mindig szokott ilyet csinalni? Mondom nem, soha, de altalaban nem is szoktam hozzanyulni azokhoz, amiket o piszkalt. Probaljuk ujrainditani, de nem indul. A motor beindult, de nem 'harapott ra'. Hat koszonik szepen, akkor ok mennek. Mi vaaan? Mi lesz a kocsival? Ok nem csinaltak semmit. Nyeltem egyet es mondtam neki, hogy hozzanyultal es a kocsi nem indul. O nem nyult hozza, az semmi nem volt. Ettol nem lehetne baja. Ezzel elmentek. A telefonszamat tudtam, igy irtam neki egy sms-t, hogy holnap kijon a szerelo es a szamlat ki kell fizetnie. Erre egy percen belul hiv, hogy o nem ert hozza az automhoz (nagyon csunya jelzot hasznalt a kocsira) es nem akarja megvenni az automat (itt is durva jelzot hasznalt). Mondtam neki, hogy vagy kifizeti a szervizt vagy elviszi. A szamat tudom, a rendszama megvan es a kapun a ki-be lepest kamera rogziti, ugyhogy egyertelmu, hogy itt volt a tobbit meg nem en talaltam ki. Ezutan letettem a telefont. Bar tudtam, hogy nem lesz erre mar idom es energiam, hogy egy faszjancsival harcoljak indulas elott. Egesz nap szidtam a csavot. Ebbol valamit megerezhetett, mert keso este hivott, hogy van egy szerelo ismerose, akivel reggel tizkor jonnenek a kocsit megnezni, mert tudja, mi a baja. Mondtam neki, ha a szerelo is ekkora balfek, inakbb ne hozza, mert nem szeretnek nagyobb bajt. O nem, nem lesz baj. Jottek is (vagy oten), bar kestek egy orat. Emiatt azt hittem, nem fognak jonni. Bekopogott, mosolygot es volt pofaja megkerdezni, hogy hogy vagyok. Nagy erot vettem magamon es osszeszoritott foggal kozoltem, hogy voltam mar jobban is (mester). Mondta, hogy megveszi az autot es a haverjai segitenek elvinni. Mondom, remek. Kifizette, bar engedtem neki egy kicsit, mert amugy nem vitte volna el, de nekem a szerelo tobbe kerult volna. Kipakoltam a kocsibol es bementem a hazba. Neha kineztem, mit szerencsetlenkednek a kocsival. Aztan elvontattak. Ez egy automata auto volt es az automatakat nem nagyon lehet vontatni, mert valami baja lehet. Nem ertek hozza. Szoval szegeny auto, nem tudom hova kerult. Mi majdnem harom evig haszanltuk, soha semmi panaszunk nem volt ra.

Pali a mai napra bekoltozott az IKEA-ba. Tegnap kuldtem neki egy ket oldalas listat, hogy mi az, ami kell az elso korben. Gyerekeknek kis kutyuk, szonyegek, kis jatektarolok, hogy szep legyen a szobajuk, mire megyunk. Szegenykem utal vasarolni, hetvenhetszer hivott, hogy mi az, amit felirtam, kb. hogy nez ki, hol keresse, stb.

Ma kuldtem neki a masodik listat a kajakrol. A mustartol a sutoporig mindent felirtam neki. Holnap az ALDI-ba koltozik.:)

Most Kata baratnomeknel lazul. Kata fozott neki "'japanos tesztas zoldseges csirkemellet". Uri dolga van.:) Este mar az uj berlemenyunkben alszik.

4 comments:

Unknown said...

Elképzeltem, ahogy csomagostól beköltözik az IKEÁ-ba. Végül is vannak fullra berendezett szobák. :D

Kocsival mázlid volt, hogy végül elvitték. Egyáltalán mé nyúlkálnak bele? :S

Anonymous said...

Hűha, szép kis sztori, nem irigyellek érte! Azért jó, hogy végülis sikerült eladnod nekik :)
Yvette

Anonymous said...

Hát azért szerencse hogy elvitték, de szerintem ők buheráltak el direkt rajta valamit. Hallottam már ilyen storyt. Első szabály, ne engedd buherálni a kocsidat! max próbakörre vinni. :), de nőnek azt se egyedül.
Voltunk a North-Laken, meg a Mango Hill-en körülnézni. Nem rossz környék,de nagyon kint van. Mi úgy terveztük, oda inkább majd sajátba költöznénk, ha Brisbane-be maradunk. Jó nyugis, meg gyerekbarát hely. Bár nekem tetszik itt délen is Capalaba, meg Cleveland. Vannak fain helyek. Jó meleg van még most is, fázni nem fogtok :)
üdv
zafi

agica said...

Valami elektromos galibat csinaltak. De hat ember nelkul elveszett voltam.:)
Nekunk a barataink eszakot ajanolttak, ok is ott vannak, azert mi is oda mentunk. Aztan ugy nez ki, maradunk is. Pali szerint jo hely. O meg otthonrol melozik, igy valojaban tok mindegy, hol lakunk.
Ami szempont volt, hogy a centerlinktol bejovo penz fedezze a lakbert.:)

Post a Comment