Sunday, April 4, 2010

Melegunk van

Palinak a brisbane-i idojaras miatt, nekem meg a lakas suvickolasatol. Azert nem mindegy, mitol izzadunk.:)
Osszecuccoltam a gyerekekkel. Most oten alszunk egy szobaban matracokon. Ezek mit muvelnek az ejszaka! Az egyik horkol, a masik rofog, a harmadik porog ossze vissza. Csak neztem, hogy mi van. Ehhez en nem vagyok hozzaszokva, Palibol nem jottek ki ilyen hangok. Emiatt nem aludtam tul jol, de majd ma remelem bepotolom.
A masik ket haloszobat, ami teljesen ures, gyonyoruen kitakaritottam ma es azokat mar nem fogjuk hasznalni. Szoval meg az utolso nap reggel lesz egy gyors porszivozas meg egy furdoszoba ellenorzes, nehogy valamit ott felejtsunk. Mostanaban a legkisebb nem mindig huzza le a gyurmajat maga utan. Mivel harom wc van, igy neha er meglepetes engem is.:) Gondolom az uj lako nem lenne elragadtatva.:)

A konyhaszekrenyben talaltam egy nagy zacsko szarazbabot az egyik sarokban. Ma abbol csinaltm fozit. Nem rajongok erte, de kidobni nem akartam. Levesnek viszont szeretem fustolt husival.

Most erik a fejoa gyumolcs. Szamomra ehetetlen, de a gyerekek imadjak. Van par fa nalunk a parkban. Gyerekek osszeverodtek, leszedtek par kilot es eladtak a parkban lakoknak.:) Ma 11 dollart szedtek ossze. Neha kocsimosast is vallalnak. Elelmesek, na.:) Foleg Brenda. Ha kiteszik az ajton, bemegy az ablakon (olyan, mint a sogornom).

Ja, Pali ma az egyik regi kedves esztergomi ismeroseinknel van vendegsegben. Szomszedok voltunk. Ok a masodikon, mi a negyedikenn laktunk. Kicsi a vilag.:) Nem gondoltam volna, hogy majd Brisbane-ban talalkozunk ujra.
Timiekhez is beugrott. Teljesen szocializalt lett.:)

2 comments:

Gaabee said...

pletyizz pliiiz, hogy ki az az exszomszéd...???

cserébe elárulom, hogy anyu krémese ÚJRA csillagos 5-ös lett :) csináltam képet is, majd ha hazamentem, felteszem a gépre, s küldöm mailben. csak hogy elhidd, a recept, amit kipróbáltál, hosszú évek kisérletezésének eredménye, s mára már jo :)

nem jöttek a fiaid locsolni, igy megmaradt 3 kindertojcsi s 4 festett :) (mert Pali is jött volna remélem, s neki "csak" festett járna

ja, a krémes is a locsolóknak készült :) meg nekünk :)))

érdekesek azok a táskák, amikben költöztetitek a cuccaitokat. s milyen vastagok? nem szakadnak ki? stabilak?

mitisakartammég... na majd jövök még :)

agica said...

A receptben nem ketelkedtem egy percet sem.:)
Majd nekifutok az otthoni pudingbol. Azert kertem Anyutol, hogy kuldjon.:)
A nagyobbik Schultz lany (Gabi), ok koltoztek Brisbane-be.Tuti ismedred oket.
A taska eros. Az egyikben 28 kilo van. Bar pesze ez is szakadhat es az anyaga is faradhat elobb-utobb. Jo benne tarolni olyan ruhat, ami meg nem kell, vagy vendegagynemut vagy akarmit. Majd viszek haza, aztan adok egyet. Tudod benne raktarozni Stella kinott ruhait.
Sajnos a fiuk locsoloja meg nem er innen hozzatok, a Palie meg mar nem er oda.:) De mocsok vagyok.:) Helyette majd megnezzuk a karacsonyfatokat.:)

Post a Comment