Monday, April 5, 2010

Nyuglodok

Megy a nyuglodes reszemrol. Jo lenne mar indulni, de hat tul draga a jegyek modositasa.
Ma elmentem visszavinni azt az eszkozt, amivel a TV adokat fogtuk. Mivel a TV Palinal van, igy nem sok ertelme volt, hogy a kutyu nalunk legyen. Aztan elrobogtam a postara feladtam egy 14 kg-os csomagot a brisbane-i cimunkre. Ez mar vegkepp nem fert a "borondjeinkbe". Kuldtem haza is egy kisebb csomagot, amiben par fontos irat volt, amire itt mar nem lesz szuksegunk. Hat nem olcso az itteni posta sem.

Tegnap itt aludt a fiuk haverja. Ra kellett dobbenem, hogy a fiaim mar nagyon vagjak az angol szlenget es a csunya szavakat. Mig en a 'bammeg' angol megfelelojevel kimeritettem a temat, ok nem. Elofordul nemelyik iskolaban, hogy a gyerekek legalabb ot nyelven tudnak kulonbozo csunya szavakat. Vagyis ahany nemzetiseg jar az osztalyba, annyi nyelven tanulnak meg bizonyos szavakat egymas "tiszteletere". Igen, nekunk ez csak oroszul es nemetul ment anno. Palinak meg szlovakul is.:) Neki az az anyanyelve.
Amikor jonnek a haverok es belefeledkeznek a jatekba, hamarabb megfeletkeznek magukrol. Ilyenkor elhangzik egy ket szosszenet. Ilyenkor persze rajuk mordulok, hogy: "Ejnye bejnye, fiuk, nem beszelunk csunyan! (de azert nem felejtem el, hogy en is voltam kamasz, bar nem dicsekszem vele tulzottan, de nem jatszom az eszemet).
Bendeguz ugye szivja magaba ezeket a szavakat, ahogy sok mas kisgyerek, akinek nagy tesoi vannak. Ezek a "tiltott dolgok" mindig olyan izgalmasak. Szerencsere nem szokta megkerdezni, hogy mit jelentenek magyarul, de azert elrendezi magaban ezeket, ahogy gondolja.
Legutobb megkerdezte nagyapjat: "Te Papa, tudod mit jelent a fuck you? (kozben mutatta az egyezmenyes jelet a kis szaros)" Persze a Papabol meg a ver is kiszaladt es mondta, hogy:"Nem Bendi, nem tudom". Erre Bendi: "Azt jelenti, hogy csunya"! Nagy megkonnyebbules.:) Ahogy Aput ismerem, szerintem o meg mindig abban a hitben van, hogy az valoban csunyat jelent. Apu olyan kis "szelid". Amit eletem soran hallottam tole, az maximum az "azt a kutyfajat!" volt.

Ma voltam vezetni, megvan a kurva jogsim. Majd irok rola.

Pali elhozta az autot, amit az e-bay-en vettunk. Nagyon olcson vettuk. Orultunk neki. Bar az nem latszott, hogy tiszta egymero mocsok az egesz. Pali szerint tragyat hordtak benne.:) Szegenykem negy oran at pucolta. De megerte. Remeljuk, hogy hosszab tavon sem lesz vele gondunk.

Szerinte Brisbane nagyon koszos es igenytelen Aucklandhoz es plane Hamiltonhoz kepest. Mondjuk ez nem ok arra, hogy visszaforduljunk, de ez szemmel lathato teny.

4 comments:

Anonymous said...

Lehet benne valami, mert anno a mi Brisbane-ben vett autónk is csupa mocsok volt. Mi elmentünk egy kocsimosóba és gőzborotvával kimostuk a kocsit kivül-belül, majd belöl kiporszivóztuk belőle a vizet és szemeteszsákokon ülve hazaautóztunk. 1-2 nap alatt kiszáradt és sokkkkkal jobb volt utána :)
Milyen kocsit vettetek és mennyiért sikerült?
Üdv, Yvette

agica said...

Hello Yvette,

Mi egy Kia Caren hat uleses csaladi autot vettunk. 2000 evjarat, 147.000 km es 2600 AUD. Adtak hozza road worthy-t is. Az amolyan garancia.
Meg ha ra kell majd koltenunk egy-ket ezer dollart, akkor is jol jartunk, mert nagyon dragak a csaladi autok.
Bar a Kia-tol nem vagyunk elszallva, de ugye evvan.:)
Eleg edzettek vagyunk, de a Pali azt mondta, ilyen mocskot mar regen latott.:)

Unknown said...

Gratulálok a jogsihoz! :)

agica said...

Koszi Hella:)

Post a Comment