Saturday, April 3, 2010

Ezredik nap

Tegnap volt az utolso esti uno "meccsunk"apankkal. Matol engem vernek el a gyerekek.:) Szoval itt vannak a csomagok. Szeretem ezeket a szatyrokat, mert pille konnyuek, jo nagyok es erosek. Magyarorszagon pl. ilyenekben taroljuk a ruhainkat es egyeb cuccainkat. Sokfele mintaval lehet kapni negy dollaros aron (555 Ft). Tobbszor lehet oket hasznalni, bar a zippzarjukkal vigyazni kell. De hat meg akkor is megeri, ha csak egyszer hasznalja az ember. Legalabbis nekunk, hiszen minden egyes deka szamit.:) Edenyeket, evoeszkozoket nem viszunk magunkkal, csak ruhakat, a lego keszletet, konzol jatekokat, a TV-t es csetreszeket. Osszesen 180 kilot vihetunk igy es kulon elvileg 42
kilot a kezipoggyaszkent. Ez osszesen 222 kilo (ebbol Pali most elvitt 40 kilot). Plusz rajtunk fejenkent a 10 kilo ruha, ami mar sehova nem fert be. Mindenkin negy zokni, ot alsogatya, ket naci, harom polo, negy pulcsi, sapka, sal. Mivel a kezicsomagok sulyat eddig sohasem mertek, igy az engedet het kilot batorkodunk tullepni egy par (tiz?) kiloval. Most tanitjuk a gyerekeket, hogy hogy kell ugy cipleni a 15 kilos hatizsakot, mintha pille konnyu lenne. A legkisebb hatraborult a sulytol, igy en viszem az o taskajat is. Szoval kicsit izgulok, hogy egyedul kell repulnom az osszes gyerekkel. Meg mindig bennem van, amikor 2007-ben ide jottem veluk egyedul. Eletem elso "tengerentuli" repulese volt. Elotte csak kozeli helyekre repultunk, igy igazabol fogalmam sem volt, mi merre. De ezt majd kulon posztban. Meg belegondolni is iszonyat, mit muveltunk.:) Azota mar repultem innen haza egyedul ket gyerekkel, de az megsem negy.:)

Mai husveti ebedunk a Burger King-ben volt. Sajnalom, nem foztem. Ott legalabb volt asztal es korlatlan italfogyasztas (velunk mindig szarul jarnk ilyen esetben).

A lenyeg, hogy Pali uton van (most ul a shuttle busz-ban) pont az itt eltoltott ezredik napon kb. 0 ora majdnem 0 (?) perckor szall fel. Szep kerek szam.:) A gepe csak kora este indul majd, igy lesz ideje szusszanni a repteren.
Egy kedves kiwi ismerosunk/baratunk megy ki Pali ele a repterre es naluk lesz bo egy hetig es majd 12-en koltozik be a berelt hazunkba. Addig szabin lesz, intezi a gyerekeknek a sulit, bankszamlat, jogsicseret meg amit meg kell.

Szoval most az egyik szemem sir, mert egyedul vagyok, a masik meg kuncog, mert ket hetig en leszek a fonok.:)

4 comments:

Unknown said...

Könnyesre röhögtem magam!!! Krisznek alig bírtam felolvasni a röhögéstől! :)

Anonymous said...

Köszi a képet! Klasszak ezek a szatyrok, az egész család összefutott megnézni őket :)
Milyen a földön ülve enni? meg leget szokni?
Yvette

Anonymous said...

bocsánat: leget=lehet
Yvette

agica said...

Van egy pultunk a konyhaban,ahol ket barszek van.
A ket leggyorsabb abban a szerencses helyzetben van, hogy ott ehet.:)
En nem szeretek a foldon ulni, igy a lepcsofeljarot valasztottam magamnak. A gyerekek neha kimennek a gumiasztalra enni. De tegnap ok is elmentek a fish'n'chips-esbe enni. Nyuglodunk.:)

Post a Comment