Wednesday, April 21, 2010

Iskola

A ket kicsi mar kedden reggel kezdte a sulit. Bendeguznak tanito bacsija van, Mr. Murphy. Szoval Bendiek osztalyaban Murphy torvenye szerint tanulnak.:) Brendanak egy hazisarkany jutott. A negy gyerekbol egynel mindig kifogunk egy olyat, akitol jo lenne szabadulni.

Az egyenruhajuk szep zold, van hozza kis kalapka is. Vettunk mindenbol egy ujat es egy hasznaltat is. Nem birtam kihagyni, hogy turkaljak a hasznalt cuccok kozott.:)
Itt is van iskolabufe. A kajajukat a kicsiknek otthon becsomagolom, ahogy Zelandon is, de kapnak penzt egy kis aprosagra, amit lehet venni a bufeben. Az iskola hatalmas, de lepukkant. A fu bizonyos helyeken terdig er a suli teruleten.
Brenda jol erzi magat, van negy baratnoje, aki szinten Uj-Zelandrol jott ide. Bendi meg nem haverkodik a suliban, de szivesen megy. Kicsit meg furcsa neki. Hatalmas ez a suli. Nagyon orul az egyenruhajanak. Zelandon nem kellett hordaniuk, igy neki ez az elso egyenrucija.

Szerdara osszeismerkedtek a lakoparki gyerekekkel, ugyhogy mar ment a bandazas.
A Zelandi park sokkal szebb volt, sokkal izlesesebb volt, mint ez. Voltunk egy masik lakoparkban is, ahol az egyik ismeroseink laknak itt Brisbane-ben, de naluk is olyan sivar volt minden. Sok az aszfalt, keves a noveny, fu es a fa. Pedig ez tenyleg nem igazan csak penzkerdes.

A fiuk sulijarol is majd irok a jovo heten. Ok csak kedden kezdenek. Ott beiratkozas utan inteju van, es csak interju utan lehet kezdeni a tanulast. Keddre van interju idopontunk.

8 comments:

Anonymous said...

Engem pont ez zavar itt nagyon, hogy közönyösek az emberek és nem túl kedvesek. Szerintem olyan, vagy egy pár fokkal jobb mint Magyarországon. Azt is furcsának érzem még, hogy sok a lepukkant, régi épület és igen nincsenek szépen karba tartva a parkok sem. Ha NZ-n olyan meleg lenne vagy valamivel jobb időjárás mint amilyen van, olcsóbb lenne a kaja és jobb a fizu, gondolkodás nélkül vissza mennék, igy lehet majd csak nyugdijas koromba teszem, de akkor már lehet inkább Magyarországra!

Anonymous said...

Igaz lehet másként látnám, bár ki tudja, ha egyből Magyarországról jöttem volna ide annó. Nem tudom, sok mindenben jobb NZ, de sok mindenben rosszabb is. NZ jóval fiatalabb ország mint AU, ez látszik nyilván, de Auckland mondjuk számomra semmivel nem szebb vagy jobb mint Brisbane, ott is kimondottan bunkók voltak az emberek, mintsem kedvesek. Szóval lehet itt is máshogy mükszik a dolog, egy Hamiltonhoz hasonló kisvárosban, mint Cairns, vagy Townswill. Budapest és Kecskemét között is ég és föld a különbség.

Unknown said...

Milyen interjú van a sulikezdés előtt?

GRETA said...

Nekem csak cairns-i tapasztalataim vannak. A füvet vágják, az iskolában is nagy gondot fordítanak erre, az udvar, és a városban a parkok is mindig gondozottak. Az emberek kedvesek, közvetlenek, nekem a nyíltságuk volt az, ami legelőször szembetűnt, mikor megérkeztünk. Bár új-zélandi előéletem nincs, de azt elmondhatom, hogy még egy magyar kisvároshoz képest is sokkal-sokkal másabb.

agica said...

Cairns-rol nem tudok nyilatkozni.:)
Ott meg nem voltam. Brisbane nem olyan, azok alapjan, amit irtal. Az magyar kisvarosokrol sem tudok sokat irni, mert nem eltem mindben. Anelkul meg nem lenne hiteles. Harom kulfoldi varost tudok osszehasonlitani, ahol eltem, illetve elek. Abbol Brisbane a harmadik helyen all.

agica said...

Hello Z!

Ha az ido nem olyan lenne NZ-n, amilyen, akkor mi sem jottunk volna el. Vagyis, ha a hazak ahhoz az idojarashoz lennenek epitve, ami NZ-n van, akkor maradtunk volna.:)
De itt osz van es en egy trikoban rohangalok. Harom napja NZ-n garboban es pulcsiban ultem a lakasban.

agica said...

Hello Hella

Fogalmam sincs, mit akarnak interjuzni. Raadasul korzeti suli. NZ-n voltunk interjun egyszer, mert korzeten kivuli suliba irattuk oket. Ott azt kerdeztek, miert oket valsztottuk...
Itt nem tudom, mit fognak kerdezni. Nagyon komolynak tunik az egesz.:)

agica said...

Ezt kihagytam az elobb, hogy azert fogok fotokat kesziteni azokrol a helyekrol, ahol jarunk, hogy lathato legyen, mirol irtam.
Lesz benne szep is es olyan is, ami nem szep.

Post a Comment