Sunday, March 14, 2010

Velunk mindig tortenik valami

Brendusnak az egyik leghatso allando fogan barazda szinezodes volt.
Ugy voltunk vele, hogy majd otthon a jol bevallt kedvenc fogorvosunknal (B. Tamas) megcsinaltatjuk. Aztan szamolgattam, hogy talan nem eri meg varni addig, mert par honap alatt is komolyabbra fordulhat a dolog. Plane, hogy tudjuk, hogy Brendusnak puhabb a fogallomanya a fiukenal (Pali 40 eves mult egy tomott foggal. Valoszinu, hogy mufogsorra nem kell majd felretennunk). Brisbane-ben meg mittom en mi lesz, essunk tul rajta most. Mult penteken felhivtam az iskolafogaszatot. Mara kaptunk is idopontot. Kicsit korabban ertunk oda a megbeszeltnel. Volt egy kisgyerek elottunk a varoban az anyukajaval. Par perc utan kilepett a rendelobol egy elegge idos, nem tul mosolygos, olyan "jajcsakezne" kinezetu doktorno es behivta az elottunk erkezoket. Akkor kicsit megingtam, mert ugye az elso benyomas nem mindegy, hogy milyen. Legalabbis nalam. Bar ugye kivetelek mindig vannak, ezt is meg tudom erositeni.:) De ugy voltam vele, hogy max. ha nem olyan, amilyennek szeretnenk, akkor eljovunk. Egy probat meger, ha mar ott vagyunk. Aztan egy perc mulva nyilik az ajto es egy friss ude "csajszi" pattan elenk es betessekel minket. Magamban azt remeltem, hogy remelem, hogy ket doktorno van ma muszakban. Es ugy volt!:) Mi a masodikhoz kerultunk. O mar ismerte Brendat, mert az iskolakban vannak kotelezo szuresek es ok mar talalkoztak egy ilyen szures alkalmaval. Na oke, eddig minden fasza. Megnyugodtam. Megnezte a fogait Brendanak, kozben beszelgettunk errol, arrol. Brenda meg akkor is beszelt, amikor tele volt a szaja orvosi tamponnal/vattagomboccal. En emiatt egy szavat sem ertettem, de a doktorno mindig valaszolt neki, igy azt gondolom, hogy legalabb o ertette, mirol is van szo. Vegul is ugy dontott, hogy megfurja, kitisztitja es tesz bele feher tomest. Vegig nagyon jo fej volt, a gyerekkel is osszhangban voltak es a dolgat is ertette. Legalabbis bizom benne.:) Szoval nagyon meg voltam vele elegedve. Pedig ez nalam nagy szo.:) Egy "how are you" nalam nem eleg ehhez. Aztan mondta, hogy ha gondolom, a fiukat is elvihetem egy ingyenes szuresre, mielott utazunk. Sajnos hozza nem mehetunk, mert o csak a Primary School-os gyerekeket lathatja el, a fiuk pedig Intermediate School-ba jarnak. De megadta az elerhetoseget annak a rendelonek, ahova a fiuk iskolaja tartozik.
Aztan ha mar igy belejottunk a dokihoz jarasba (Brenda harom ev alatt most volt eloszor:), a tobbiek meg ennyiszer sem), akkor hazafele en is beugrottam a korzeti rendelobe, hogy idopontot kerjek egy mehnyakrak szuresre es egy komplett vertesztre meg utazas elott, mert legutobb a vasam a normal ertek alatt volt. Azota szedem a multi vitaminon kivul a "mamut dozis" vasat is. Remelem most jo lesz. Bar nem volt olyan veszes a helyzet es az ausztral bevandorlasi hivatal sem dobta vissza az orvosim, de azert szeretnem megnezni, hogy allok "vasilag". Nalam ez nem uj keletu dolog, terhesseg alatt meg szurit is kaptam hetekig, mert a kolkok elszivtak az utolso vasam is (meg minden mast is). Aztan amikor 3.65 es 3.95 kg-val megszulettek, akkor mar osszeallt a kep, hogy en miert fogytam el.:)
A szuleszno szerint ez valami genetikus dolog lehet, hogy "nagysulyu" kolkok szulettek. Vagy a pilotakeksz es csemegeuborka kombo-ban van valami olyan, ami sulynovelo hatassal van a szuletendo gyerekre? Vegig ezt ettem. Egyutt a kettot.

1 comments:

Regina said...

... és még alacsony vassal a kocsi se indul újra... kegyetlen világ ;)
na ez is megérdemelne egy blogbejegyzést :)

Post a Comment