Saturday, March 13, 2010

Lecso projekt

Ma reggel a szomszedek elvittek Bendit Taurangara. Ez egy kis kikoto varos fele es tolunk kb. ket oranyi autokazasra van. Ott laknak a szomszed srac szulei, akik ma unnepeltek a 40-ik hazassagi evfordulojukat, igy volt egy csaladi osszejoveteluk. Ennek oromere felkaptak Bendit es vittek magukkal. Az o kisfiuk es a mi Bendink nagyon joban vannak.
Mivel tegnap megfoztunk mara, Bendeguz meg nem ugraltatott 20 percenkent (ehes vagyok, szomjas vagyok, kakilni kell, piszkal a Brenda, elestem), igy nagyon nem tudtam mit csinalni. Eltem a haromgyerekesek unalmas eletet.:) Nekialltunk autot mosni, majd en hutot takaritani es aztan kaszinotojast csinalni vacsira (amin a legnagyobb Piros Arany "potty" van, az az enyem.:)), addig Pali meg kenyeret sutott. Igazi kenyeret. Megint elkapta a "pekhetnek". Isten tartsa meg a jo szokasat, en nem banom, sot.:) Aztan este atugrott Erzsike Neniekhez. Amikor jott haza, csak egy "bokrott" lattam. Akkor hatalmas petrezselyem csokrott tartott, hogy nadvagoval szedtem ki Palit alola. Aztan alatta voltak a kincsek, az igazi kincsek. Ami nektek otthoniaknak semmit sem jelent, de nekunk itt a fel vilagot is jelentheti. Az igazi es hamisithatatlan TV paprikak.:) Szoval holnap belecsapunk a lecsoba, felteve ha valaki ejszaka meg nem eszi az alapanyagot. Barmelyikunkbol siman kinezem.:)

0 comments:

Post a Comment