Tuesday, March 16, 2010

Nulla feszultseg

Regina a hozzaszolasaval lehuzta rolam a leplet. Szoval, sok evvel ezelott vettunk nekem egy jo oreg opel Corsat. Ez durvan het evvel ezelott volt. Azota hasznalom. Igaz, most egy kicsit keveset, amiota nem otthon elunk.:) Azota mar tobbszor kolcsonadtam megbizhato ismerosoknek, akik par nap mulva visszahoztak, hogy cseszd meg az autodat koszi megsem kell, inkabb buszozok. Oreg auto, kicsit nehezkes, de ha osszeszokik vele az ember, akkor megbizhato. Soha, de soha nem hagyott ott sehol (kopp,kopp,kopp).
Szoval, van benne egy titkos inditasgatlo (bar nem tudom, hogy minek:)). A muszerfal bal oldalan van ket csavar es azt a ket csavart kell ket ujjal rovidre zarni es utana indulhatunk. Nade! En ezt nem tudtam megcsinalni, amikor Bendivel terhes voltam. Egyszeruen nem tudtam rovidre zarni az ujjaimmal. Egy fem kenokest kellet hordanom magammal kilenc honapon at, hogy el tudjam inditani az autot. Mindig odaerintettem a kest a csavarhoz es utana inditottam. Amikor neha lefulladtunk egy-egy keresztezodesnel, akkor elokaptam a kest es ujrainditottam. Nem tudom, hogy a vashiany ezzel osszefughet-e. Eddig senki nem tudta megvalaszolni. Azt hittek, nem vagyok normalis, amikor elmeseltem, hogy mi a problemam. Aztan szules utan minden helyreallat. Azota tudok rovidre zarni. Most Regina "szaguldozik" vele (azota csak gumifak vannak Esztergomban, biztos, ami biztos:)). O az ujjat nyalogatja, amikor rovidre zar. Kinek mi.:) Eddig minden okes, jol megvannak. Bar Regina szolt a multkor, hogy nem tudja kinyitni a csomagtartot a kulccsal. Az nalam is neha gond volt, de par szep szoval elinteztuk (1. Legyszi nyitodj ki! 2. Jaj, ne csinald ma', hagy nyissalak ki! 3. Ne hagyj cserben ! 4. Ocska szar! Most azonnal nyilj ki, mert elviszlek a bontoba!).

Amikor kijottunk, ugy dontottunk, hogy nem adjuk el a kisautot. Az a penz semmit nem nyomott volna a latba, igy betettuk a garazsba, mert ugye "enni nem ker". Persze, van koltsegunk, de meg igy is jobban jarunk, mintha autot kene berelnunk, azokra az idokre, amikor hazalatogatunk.

A masik dolog, ami fejtorest okozott. A multkor elmentunk a helyi kozlekedes muzeumba. Ott volt egy feszultseg mero, ahova ra kellett tennunk a tenyerunket. Mindneki tenyerenel kilengett a mutato, kivetel az enyemnel. Meg sem rezzent. Nem mozdult. Nulla. Ennyi az en feszultsegem. Marmint Volt-ban. Neztem a tobbi latogatot es nekik is kilengett a mutato. Ugyhogy a hiba bennem van, mert ha megfeszulok sem "feszulok". Talan toltore kene dugni magam.

9 comments:

Unknown said...

:)))))))))))))))))))))))

separate said...

Rajtam röhög mindenki, mikor mesélem, hogy ha jön a kereszteződés akkor nem tudom, hogy az ujjam nyaljam-e (többek szerint igen erotikus, hogy ez jut eszembe egy-egy kereszteződésről) vagy a szívatót rángassam....
A csomagtartó még nem adta meg magát.
Még jó hogy zömében egy gyerekkel, van hely az utastérben is bevásárolni.
És jó, hogy rendben a vasam, feszültséggel pedig mostanában semmi gond. :))))

agica said...

Igen, egy korforgalomnal elkepzellek, ahogy szekszin a szadhoz emeled ujjaidat es megnyalod oket es kozben szenvedelyesen balra nezel.:)

agica said...

Ja, a csomagtartot is nyalogasd meg!:)

Unknown said...

Leestem a székről a röhögéstől! :))

Vidámabbá tettétek a napom. :)

Zsuzsi & Zsolti said...

Csak csatlakozni tudok Hellához, rég nevettem blogon ennyit :)

Regina said...

Hát nem tudom, nekem nincs nevethetnékem, mikor látom, hogy ebből kuplung-egyes lesz...
szívató ki, nyalás, ima, gáz.

agica said...

:)))
Nem vagy a humorodnal.:)

separate said...

hát lehet
valamiért

Post a Comment