Tuesday, March 2, 2010

Munkamania:)

A "fo" munkahelyem hivatalosan elfogadta a felmondasom. A mai napon kaptam meg a levelet es csatoltak melle egy elegedettsegi kerdoivet is. Az utolso munkaban toltott napom aprilis 19 lesz. Aznap repulunk. Mondja azt valaki, hogy nem szeretek dolgozni...:) A vegsokig nyomom, nem tudom abbahagyni:) (jaj, dehogynem, csak ugye minden huncut filler szamit). Egyik szemem sir, a masik nevet. Furcsa. Juniusban lenne ket eve, hogy itt dolgozok. De hat ez van. Menni kell, nincs mese, emiatt nem erdemes maradni (mas miatt sem), mert majd lesz masik munkahelyem (ugye milyen optimista vagyok?). Legalabbis bizok benne. Ha nem, akkor majd megszeretjuk a halat es pecazunk es kenguru steak-ezunk (ha siekrul utolerni).
Ma tokfozit csinaltam. Nalunk a hagyma apritasa ferfimunka. Mivel Pali nem volt itthon, igy nekem kellett megcsinalnom. Nem volt itthon uszoszemuveg, mert a fiuk elvittek magukkal:), igy kuzdottem a konnyeimmel rendesen.
A fozelekhez eleg volt egy tok, igy a masik megmaradt. Abbol rantott tokot kellen csinalni a hetvgen.
Bendeguz nyelvi remekelese: "A madarnak van wing-je es tud flying-ni." Ezutan eszembe jutott a Mama es a Papa. Hat nem lesz konnyu dolguk, ha megyunk hozzajuk.:) Tavaly is parszor elakadtak, mert ok nem tudnak csak nemetul. Iden meg nehezebb lesz a dolguk.:) Amiota suliba jar Bendi, azota meg jobban vegyesen beszel. Mi csak magyarul szolunk hozza, de O ossze vissza valaszol. A ket nyelvet meg tudja kulonboztetni, csak neki kenyelmes, ha ugy mondja, ahogy epp jon. Remelem, majd letisztul neki. Azt mar elkepzelni se merem, hogy a "harom nyelvu" gyerekek hogy beszelnek.:)

4 comments:

Gaabee said...

Én is kiváncsi leszek, majd a Nyuszi hogy fog beszélni...
A hagymaszeletelés: hát én vettem az ikeában egy kézi hagymaszeletelöt. Kb 2000 ft volt. Azóta nincs hagymás kéz, hagymától vörös, könnyezö szemek... Mivel minden nap kell hagymát pucolni, mert mindig mindenhez kell (tejbepapit meg nem szoktam csinálni :), ezért el se sikálom minden nap, hanem frissiben elöblögetem, s csak idönként mosogatom el rendesen (ezt ne mondd el senkinek)

agica said...

Konnyu annak, aki mehet az IKEA-ba:)
Itt azt sem tudjak, mi az...
Majd Brisbane-ben betodulunk es felszerelkezunk minden fele kutyuvel.:)

calmblog said...

Hi Agica! Ha legközelebb ismét rad hárul a hagyma pucolás és aprítás, vegyél a szádba egy korty vizet és tartsd ott amíg hagymázol, meglátod semmi könnyed nem lesz. Egyébként tetszik a blogod :) Bye : E

agica said...

Jaj koszi:) Meg nem probaltam:)

Post a Comment