Sunday, February 28, 2010

Megint uborka projekt:)

Vasarnap Apa atugrott Erzsi Nenihez es Stefan Bacsihoz egy kis csevelyre.
Van egy kis szolojuk es minden evben szoktak ultetni ezt is, azt is. Van egy kis uveghazuk is, ahol az igazi TV paprika no.:) Amikor jott haza Pali, a ket hona alol egy-egy tok kandikalt ki, a ket kezeben egy-egy szacsko, amiben szolo es kovaszolni valo uborka volt, a foga kozott meg petrezselyem es kapor fityegett. Jol nezett ki.
Brenda maglatja az apjat, azt kerdezi: "Te apa, honnan kaptad ezeket?" Mondja neki Pali, hogy Erzsi Nenieknel voltam es ok adtak. Mire Brenda:"Te apa, miert nem mesz minden nap?":)
Annyira rohogtem, mert olyan oszinten buggyant ki belole. Magyar szulok gyereke.:)
A heten teszek el megint kovi ubit, talan a het vegere mar jo is lesz. Mara mar megfoztem tegnap (gombas hazi keszitesu lasagne, lebbencsleves), holnapra meg turogomboc lesz, igy a tokfozelek szerdan vagy csutortokon "kerul megrendezesre".

4 comments:

Gaabee said...

Brenda öszinte és okos gyerek :)
hozzán is jöhetne Peti hasonlóképpen haza... de esélytelen a dolog.
én meg nem fözök kivételesen. nincs itthon, csak zucchini és hagyma, rizs és tészta, boltba most nem tudok lemenni.
de még meggondolom, hogy legyen :)
tökfözi, turogombós nyammnyammm...de lasagnet csak 1x csináltam. nekem irto pepecs volt akkor (nem tudtam fözni egyáltalán), s mivel emlékeimben elég negativ momentumként maradt meg, hát eszünk néha pizzériában, de itthon nem.. tudom, ez engem minösít, majd 1x lehet, kiprobálom.
a lebbencs levesre nem is emlékszem milyen. nem abban vannak azok a nagy lap tészták? ha igen, akkor finom :) s recit szivesen veszek mailben :)

agica said...

A rantott cukini isteni. Bar pepecs az is.:) Nem szeretek panirozni.
Igen, a lebbencsben vannak azok a nagy tesztak. Mivel sok lasagne lapot csinaltunk, igy jott a "lebbencs" otlet, hogy a tobbi teszta ne vesszen karba. Felkockaztam a lapokat olloval.:) A receptet a mindmegette oldalrol szedtem nagy hirtelen.:)

Gaabee said...

a rántott cukkinihez kell tojás is :)
a mindmegettét akkor megnézem :)
bár mostanában semmit nem találok rajta, amit keresek. régen olyan jol müködött a rendszere...
amugy elkapott a torokfájás. s pénteken utazunk. miattam nem baj, de remélem Nyuszi megússza! ;)

agica said...

Majd irjal lecci utibeszamolot.
Kivancsi vagyok milyen hely. Ha Emirrel megyunk haza, akkor ott meg tudunk allni mi is egy hetre.
Jo utat:)

Post a Comment