Thursday, March 25, 2010

Helyi Vatera

A helyi Vateran vettem egy polot Bendeguznak egy haszanltruha arustol.
Ma kaptam meg, de nem azt kuldtek, amit en vettem. Hasonlo, de nem az.
Irtam nekik, hogy szeretnem visszakuldeni a polot, mert ez nem tetszik es szeretnem, ha elkuldenek azt, amit nyertem. Ok, persze, kuldjem csak vissza. Persze, a sajat koltsegemre.
Miert is? Mert nem azt kuldte, amit vettem? (tuti magyar:))
Ugy latszik nem csak a garbom okoz bonyodalmakat.:)

Regina ajanlasaval ma vegre megnezzuk az Imagine that cimu filmet (Eddie Murphy).
Tegnap kikolcsonoztuk, mert kedden es csutortokon minden film egy dollar, csak kiederult, hogy az uj filmek nem:) es ez meg uj. Igy nem egy dollar volt, hanem kicsit tobb, de most mar akarmennyi is, meg akarom nezni. Bar Pali vitrinbe tette, mert tul draga ahhoz, hogy megnezzuk.:)

Most eszembe jutott Brenda. O felismeri az atirt DVD-ket. Azt nem tudom, hogy honnan.:)))
Szoval, a multkor atment a rendor szomszedekhoz es meglatott az asztalon egy atirt DVD-t.
Brendus: Ti atmasoljatok a filmeket? (mivel nem hulye, az "is" szot nem mondta a "Ti" utan)
Rendor: Igen, de nehogy elmond valakinek.
Bredus: oke.

Jon haza Brenda: "Anya kepzeld, Emogine (Emedzsin) apukaja is atirja a filmeket, pedig o rendor!!!!

Hat igen kislanyom, ezek a mai rendorok.:)

0 comments:

Post a Comment