Thursday, March 25, 2010

Vasarlas

Szeretnek venni egy sima, egyszeru "mezei" garbot. Olyan cuppanos, puha igazi garbot. Elmentem "rongyot razni" a helyi hasznaltruha boltba. Ez egy hatalmas bolt telis tele cuccokkal. Sajnos ot perc utan kifordultam. Nem talaltam "top rongyot". Egy elnyutt garbo, amit a kutyam ala tennek, az kerul 8 dollarba (1100 Ft), ami kicsit jobb volt, de semmi flanc, azert 13 dollart kertek (1800 Ft!!!!) Ezeket az arakat sokaltam, mert ez pofatlanul draga ehhez a kinalathoz. Utana atmentem egy outlet aruhazba. Ket szem garbot lattam, amibol az egyik kicsit "mamis" volt, raadasul tuz piros. Ez volt ropke 80 dollarert (11.000 Ft). Nem tudom, ki az aki ezt egyaltalan felveszi, plane ennyiert. A masik jol nezett ki, de azert mar oda se mentem megnezni, hogy mennyi lehet az ara. Lattam egy tok jo kis gombos kardigant. Egyszeru, kapucnis es 22.000 Ft-nak felelt meg az ara. Ezek kozul egyik sem valami vilagmarka, sima mezei uzletek raadasul outlet-ek. Hm.Vegso elkeseredesemben hazamentem Paliert, hogy szegyen szemre jojjon el velem a "plazaba", hatha ott lesz olyan, amit szeretnek.
Ebedidoben el is mentuk, celiranyosan a Glassons boltba. Az olyan, mint otthon a New Yorker. Van szolidabb es egesz extrem valasztek, viszonylag normalis aron. Itt volt feher cuppanos felso de nem garbo, de majdnem az. Mindenben jo, csak nem magas a nyaka. Ugyhogy emellett szavaztam, mivel mas nem volt. Ez 19 dolcsi volt. Egesz megilletodtem, hogy meg probafulkebe is mehetek probalni. Az otthoni turi szabadteri es egy nagy fenyo van a kert kozepen es a mereszebb vasarlok az mogott probalnak. :)
Ugye otthon az ember bemegy egy turiba, C&A-ba, vagy egy H&M-be es tuti kap valamit, raadsul megfizetheto aron, addig itt ez macerasabb. Ket eve vettem a C&A-ba egy kardigant. 4900 Ft volt. Akkor meg sokaltam, most azt mondom, fillerekert" volt. Soha nem gondoltam volna, hogy egy garbo vasaralasa fennakadast okoz. Aki narancssarga buggyos selyembluzt szeretne pici zold csillagokkal, vagy tulipanokkal, annak sokkal egyszerubb dolga van, mint aki egy "mezei" cuppanos garbot szeretne. Talan nekem kene stilust valtanom?

4 comments:

Gaabee said...

kitörödött amit irtam. nem értem, hogy.

mi az a cuppantós garbó?

s Brenda naggyon jó fej!! :)))

agica said...

Hat az olyan kis feszes, szuk, mint a klasszikus garbok.:)
En cuppanosnak hivom, mert ugy radcuppan, ha felveszed.:)

Gaabee said...

akkor jol gondoltam. de biztosra akartam menni. nekem van (mindig nagy fun voltam) cuppanós garbóm. vékony, cérnagarbó. sötétbarna és fekete. valami világos is jol jönne, bár egy baj van a cuppanós garbóval. hogy kimutatja, hogy épp olyan furcsa a hasszerkezetem... ezért most télen nem is vettem fel. kabát nélkül meg aztán föleg nem fogom :))))

agica said...

Szerintem a kor elorehaladtaval mar megengedheto a fura hasszerkezet.:)
Csak ugye a hiusag:))

Post a Comment