Friday, March 26, 2010

Furcsa szomszedok

A szomszedban lakik egy kisfiu. Ok azok, akik elvittek multkor Bendeguzt magukkal egy csaladi osszejovetelre.
Par honappal ezelott a Bendeguznak adtak adtak egy bekatalpat. En is ott voltam, pont a medencenel tortent az eset es hallottam, ahogy mondtak Bendinek. Megkoszontunk, aztan ennyi.
Ket hete atjott a kisfiu, hogy adjuk vissza a bekatalpat, mert mi ugyis elkoltozunk. Kicsit furcsallottam, de hat mondom, lehet, hogy valamit felreertettunk, nem nagy ugy, ugyhogy visszaadtuk a bekatalpat.
A mult heten atjott a kisfiu egy adag kinott ruhaval es par mesekonyvel, hogy nekunk adja, mert nekik mar nem kell. Megkoszontunk, elfogadtuk. Parat en is kidobtam belole, mert mar nekunk is kicsi volt es mivel is sok cuccunk van, kinott ruhat nem csomagolok be.
Ma reggel Bendi kint jatszik Adammal a haz elott. Gordeszkaztak. Kijott a kisfiu es kerdezte Bendit hogy, akar-e jatszani vele. Bendi mondta, hogy most nem, mert gordeszkazik kint. A kisfiu is kint maradhatott volna, de o nem akart. Erre kijott az anyukaja es odaszolt Bendinek, hogy ha nem jatszol Jago-va (Dzségo) hozzad vissza a ruhakat, amit adtunk. Persze nem hozzam jott oda, hanem Bendinek mondta es az o kisfiat kuldte at a ruhakert. Basszus nem hittem el. Jott at a kisfiu en meg visszaadtam azokat a ruhakat, amik meg megvoltak es a konyveket is.
Eleg erdekesnek tartom, hogy megzsarolta Bendit. Ugye, ha nem jatszol, add vissza. Annyi nem volt benne, hogy atjojjon es kihagyja az egeszbol a ket kicsit es nekem mondja el a banatat. Ez a no az egyik Primary School-ban tanitono. Szep peldat mutathat ott is. A kisfiat sajnalom, mert szerintem nagyon szarul erezhette magat, amikor visszaadtam neki a cuccokat.
Bendivel megbeszeltuk, hogy ez nem szep viselkedes es talan jobb lenne, ha nem keresne ezutan Jago-t. Persze, ha bekopog hozzank, beengedjuk, de Bendi ne menjen hozzajuk. Valami nem tetszik a noci gondolkodasmodjaval. A kisfiut tenyleg sajnalom, mert amugy aranyos. Most mar azon sem csodalkoznek, ha kuldene a kisfiat, hogy fizessuk ki a Bendire eso benzinpenzt, amiert a multkor elvittek magukkal es adjuk vissza azt a ket husos pitet, amit kostoloba hoztak a csaladi bulirol. Komolyan, eszem megall.:)
Itt a szomszedok kozott ez gyakori, hogy a kinott cuccokat tovabbadjak. Ha valaki koltozik es valamit nem akar magaval vinni, akkor azt is itthagyja valamelyik szomszedjanak. Soha nem volt ebbol senkivel gond. Mi is szoktunk "szetszorni" dolgokat, ami nem kell es meg fogunk is, mielott megyunk. Van egy hatalmas gumisztalunk, amit az egyik szomszed hagyott rank. Azt mi is itthagyjuk valakire.
A citromokat ma szedtem a farol. Azert tettem fel kepet, mert ami itt van a kertekben, az ilyen. Mindegyik mas formaju es meretu. Nagyon ledusak es finomak.

2 comments:

Gaabee said...

ááááá! nem folyik a nyálam :)))))

Jakab Timi said...

Ez nem semmi sztori! De én már ezen sem lepődtem meg, az meg, hogy tanárnő hát.......... sajnos az intelligenciát nem diplomában mérik. Ez ilyen kis óvodás korszakba belefér. Még szerencse, hogy elköltöztök!

Üdv.:Timi

Post a Comment