Friday, March 19, 2010

Hat ize...

Tul vagyuk az elso kremes keszitesen. Ez olyan "kanalas kremes lett". Ha nem haragszotok, fotot nem tennek fel.:) Majd talan legkozelebb.:)
Mi a tesztajat hazilag csinaltuk. Amit en legkozelebb maskepp fogok csinalni, az az, hogy a masodik lapot (vagyis az, ami a tetejere kerul) meg sutes elott pizzavagoval felkockazom, vagy legalabbis "bekarcolom", hogy konnyebben tudjam vagni. A bolti tesztarol nem tudok nyiltakozni, lehet, hogy az konnyebben vaghato, de lehet, hogy en vagyok bena. Cukraszdat nem nyitunk.:)

8 comments:

Sári Kata said...

A krémje jó lett? Azért egy képet megnéznék mégis, lécccciiiii! :)))))

agica said...

Nem, nem lett jo a krem, mert ez a puding nem lett olyan kemeny, mint az otthoni. Szoval, ha lesz otthoni puding, akkor megegyszer nekifutok. A teszta jo lett, az ize is finom. A tepsibol kanalaztuk, azert nincs foto.:)

Unknown said...

Valamelyik gasztroblogon olvastam, hogy a tetejét előre fel szokták kockázni és úgy teszik lapocskánként a tetejére, különben felvághatatlan. :)

agica said...

En is felkockaztam elore, de mar a kisult tesztat.
Szerintem az a legjobb, ha nyersen felig falkockazod egy pizzavagoval.:)

Unknown said...

Én megelőzendő az ilyen jellegű galibákat, amikor csináltam, akkor palacsintába tettem a krémet. :)

agica said...

Igazad van:)

Regina said...

Én is megelőzöm és elmegyek egy cukiba...

agica said...

Na ja, mert van cuki, ahol kapsz.:)

Post a Comment