Saturday, March 20, 2010

Sült karaj

Itt az aruhazakban csak talcazott tokehus van. Nincs hentespult, csak a husos huto. Ilyen helyen soha nem veszunk hust.
Vannak helyi hentesek, de a kuszobot meg nem tudtuk atlepni, mert olyan fura szag van bent, ami miatt ott sem vasarolunk. Na jo, egyszer bementunk, de szaladtunk is ki.
Csak es kizarolag azsiai hentesnel veszuk hust. Szoval, pentek este vettem egy ket kilos egesz karajt (naivan azt hittem, eleg lesz ket napra). Nem volt kicsontozva es a bore is rajta volt. Itthon kicsontotuk, foztunk egy szuper huslevest hazi cernameteltel. A karajt bepacoltam Hazi Arany sult hus fuszerkeverekkel es telenyomtam fokhagymava, befoliaztam, majd masnap megustottuk ugy egeszben, borostul. Isteni lett a husi es a zsirja, ami kisult! Azam! Olyan zsiroskenyerevo versenyt rendeztuk, hogy csuda.:)
Sajnos mara nem mardt, igy osszedobtunk egy gyors csirkepaprikast nokedlival, ubisalival.

Tegnap lejottek Helgaek, hogy elbucsuzzunk, mert ugye nekunk mar nem sok van hatra Uj-Zelandbol. Hoztak finom almaspitet es egy uveg bort. Megbeszeltuk, hogy talan meg mi is elugrunk hozzajuk, mielott Pali elmegy. A gyerekektol fugg, hogy engednek minket szabira.:)
Jo sokat dumcsiztuk, megetettuk oket huslevessel es a tesztankat is megkostoltak (ami Regina gepevel keszult) es estebe nyuloan borozgattunk. Csak szolidan, hiszen megyek vervetelre, aztan az eredmenyem alapjan a vegen elvonora kuldenek.:)

2 comments:

Regina said...

...és a Regina még mindig nem találja a gép rögzítő vackát...

agica said...

Nem baj, en ulok rajta, mint suly, Pali meg teker.:)

Post a Comment