Thursday, March 18, 2010

Leleplezodtem

Ma 1 orara volt idopontom a korzeti orvoshoz. Fel ora varakozas utan vegre ram kerult a sor.
Mondtam neki, hogy szeretnek egy beutalot teljes verkepre. Kikereste a gepen a regebbi laboreredmenyeket es mondta, hogy ne izguljak. Egy kicsit magasabb volt a bilirubin szintem, de mondta, hogy ne igyak annyit.:) Basszus, ennyire latszik rajtam? :) Mondta, hogy egy pohar bor meg belefer, attol nem lesz gond. A potassium szintem is magasabb volt kicsivel. Arra azt mondta, hogy nem iszok eleg vizet, ugyhogy igyak tobbet. Oke, akkor ezutan a whiskey helyett vizezni fogok.:) Igy talan helyere billen minden.
A lenyeg, hogy jovo heten megyek a laborba vervetelre. Ma nem tudtam menni, mert meg szedem a vasat es mondta, hogy ugy nem lenne hiteles a verkep. Szuneteltetnem kell par napig es utana mehetek. Ugyhogy most se pia, se vas, csak viz. Hat nem tudom, ezek utan hogy tudok majd elni.:)
Meseltem Palinak, hogy van boven bilirubin-om es potassium-om. Erre azt mondta, miert nagykepusokodom, neki is volt, csak el kellett adnia mert nem volt penze piara.:)
Hat szep, zsak a foltjat.
Megvettem a kremes alapanyagokat. A tesztat magam csinalom. Szerettem volna venni habfixalot a tejszinhez. Bementunk ket nagy aruhazba, elmondtuk harom fele keppen, de nem tudtak mi az. Hat igen, a fish'n'chips-hez nem is kell. Javasoltak, hogy probaljuk ki a kukorica lisztet. Aztan bementunk a holland deli-be. Ott tudtak mirol beszelunk, de nem tudtak adni, mert nem volt.:)


1 comments:

Regina said...

Édesem, Te idővel csak hülyébb leszel... valóban le kéne állni az ivással...
Mi az alkeszeknek B1 vitamint adunk, esetleg próbáld ki...

Post a Comment