Monday, March 8, 2010

En es a kisocsem:)

Ma az egyik kis apoltam (aki 13 eves), amikor mentem hozza, meselte nekem, hogy latott engem a testveremmel hetvegen a gyereknapon. Szemelyleirast is adott. Mondta, hogy magasabb volt, mint en. Mondtam neki, hogy nem a testveremmel voltam, hanem a gyerekeimmel es a ferjemmel, de mondom, biztos a nagyfiamra gondolt.
Jovok haza, mondom a Palinak, hogy kepzeld, a "nagyfiamat" a testveremnek hittek a gyereknapon. Pali kirohogott. Mondom, most mi van? Erre O: "Hat a 'nagyfiad' nem is volt velunk a gyereknapon, mert haverozott. Igy, en voltam az egyetlen, aki veled volt es magasabb, mint te.:)." Szoval, azota nem tudom elrangatni a tukor elol.:) Ott all es illegeti-billegeti magat.:)
Sot, arra celozgat, hogy szerinte tuti, hogy az ocsemnek neztek...
Amugy a kisrac nem szellemi, hanem, testi serult, azaz beszamithato (nem ugy, mint a ferjem.:))
Ma elmentem vegre megcsinalni azt a nyomorult kresz vizsgat. Egyetlen egy hibam volt a 35 kerdesbol. Azt a kerdest hibaztam el, amikor azt kerdeztek, hogy mit csinal az auto, ha a bal elso (vagy hatso?) kerekre defektet kap. Itt a rossz valaszt klikkeltem be. De igy is tulteljesitettem a kituzott celt azzal a ket szem mukodokepes agysejtemmel (amit be kell osztanom egy eletre). Bar, ha azt nezzuk, hogy mar honapok ota tervezgetem es keszulgettem ra, akkor ez az egy hiba is szegyen, de a lenyeg, hogy vegre tul vagyok ezen is. Marcius 29-en megyek vezetni. A vizsgaztatokat egy kivetelevel messzire elkerulnem. Nagyon Szigor Igor-nak neznek ki. Sajnos nem valaszthattam kozuluk, azt kapom majd, akit "kidob a gep". Valamikor 12.45-kor megyek. Ez nem tul zsufolt idoszak a reggeli es a delutani idopontokhoz kepest. Az ugyintezo megynugtatott, hogy sokat buktatnak. Legalabb oszinte volt es nem amitott, hogy:"No worries". Remelem, hogy ezen a napon en is csatlakozok az "uj-zelandi jogositvany tulajdonosok fun klubjaba".
Amugy az egesz teszt herce-hurca 1 ora 45 percig tarott. Ebbol a vizsgam volt kb. tiz perc. Legyen husz. A tobbi papirmunka. Az ugyintezom egy azsiai noci volt. Eddig ketszer inteztem hivatalos ugyeket azsiainal. Az egyiket szivem szerint kiszedtem volna a pult mogul annak ellenere, hogy nem vagyok az a "pattogos" tipus. Most vagy kifogom a nagyon lassuakat, vagy rajtam, mint "feheren" csattan az, amit a helyi fiataloktol kapnak, hogy: "Asian, go home!" Amikor a boltban vasarolok azsiainal, akkor persze nincs gond, csak amikor "hatalom van a kezukben", es ki vagyok szolgaltatva nekik, akkor erzem oket masnak. Persze nem altalanosithatok, mert csak kettobol ketto esetben tortent ez velem.
Azutan me'g megmertem kerdezni, hogy ha elakadok mert nem egyertelmu a kerdes vagy a szot nem ismerem, akkor segit-e valaki korulirni a kerdest?
Azt mondta, hogy altalaban igen, de most nem ernek ra mert sokan vannak.
Amikor kezdtem a vizsgat, megkerdezte, hogy van-e mobiltelefonom. Mondtam, hogy nincs (tenyleg nincs mobilom. Ha dolgzok, nem tudom felvenni, ha nem dolgozok, otthon vagyok. Palinak van egy ceges, az ingyen van es mi boldogan elunk azzal a lehetoseggel.:)) Erre kozolte, hogy azert adjam oda a taskamat neki, majd o vigyaz ra. Hm. Talan ketelkedett bennem? Nem tudom, milyen tapasztalatai voltak elottem, de nagyobb szigor volt, mint allamvizsganal.:) Ugy kezelt, mint egy kamasz kolkot. Ha annak nezett, meg van bocsatva neki.:) A kis emberek mindig elvezik, ha hatalmat kapnak. En mar kevesbe.:) A ragomat azert nem kopette ki velem.
Lehet, hogy egy pesti ugyintezeshez szokott embernek ez egy "hudebaratsagos" lenne, de ugye en "videki" vagyok, es ha ahhoz hasonlitom, akkor ezt az atlagos kategoriaba is csak eros tulzassal lehetne begyomoszolni, nem hogy a baratsagosba.

Ja, elvittek tegnap a kanapenkat! Bo'dotta'.:) Mar csak az auto miatt izgulok, mert ugye hasznalom az utolso napig.
A kremes receptet meg nem kaptam meg Gabitol (szerintem most nyaral). Ahogy megjon es kuldi, kozzeteszem.:) En is ki szeretnem probalni.

1 comments:

Zafi said...

Hát ezen jót röhögtem én is. :) Egy ismerősünk pont igy járt, az ő férjét meg a fiának nézték. Az enyémnek modnana valaki egyszer ilyet....ő mindig azon siránkozik biztos azt gondolják róla: "na a vén f...sz, milyen fiatal csajjal van, mert ő meg idősebbnek néz ki a koránál, bár szerintem pont annyinak amennyi" :)
A krémes receptet várom én is! :) A táskás dolgon ne akadj ki, az enyém is elvették. Biztos ez valami szabály náluk.

Post a Comment