Monday, February 22, 2010

Nudli nap

A reggelek mar erezhetoen huvosebbek. Ennek nem orulok. Nem tudom, hogy mi lesz velem aprilis 19-ig. Nagyon nem szeretem a hideget a lakasban. Vesztartaleknak meg van egy gaz sziesztank es egy olajradiatorunk is a "falihajszarito" mellett. Szerencsere napkozben es kora este meg kellemes az ido.
Tegnap nem foztem, mert a hetvegerol maradt gombapori, csirkepaprikas es nokedli. Ma viszont csinlatam nudlit es almalevest. A heten tervezek sargaborso fozit valamikor, de mas otletem nincs. Vagyis otletem lenne, csak kivitelezot nem talalok. Majd megyunk vendegsegbe es eszunk ott.:) Bar ilyen egyszeru lenne. Akik hivni szoktak, ott en nem eszek semmit, mert minden mozog meg. Szerintem direkt csinaljak.:)
Ugy orulok, mert talaltam Brisbane-ben egy magyar kozmetikust lanyt es "magyar modszerrel" csinalja a kezelest. Apro orormok.:) Mar csak egy fodraszt kell keresni. Vagyis eloszor munkat, hogy ki tudjuk fizetni.:)
A hazak jelentkezesi lapjahoz kellett fotot csatolni a macskarol. Hat nem tudom... Igyekeztunk nagyon. Megfesultem, kapott egy macska overallt, tettem a nyakaba kis szalagot is, aztan retusaltuk a fotot.:) Gondolkoztam, talan akkor is nagyobb esellyel indulnank, ha egy Bengali tigrisrol kuldenek kepet.

3 comments:

Anonymous said...

Ez az almaleves erdesnek hangzik. Ha lesz idod igy a keszulodes kozepette azert, feltenned a blogra a receptet? koszi. Zs.

Anonymous said...

Na jolvan. Szoval erdeKESnek tunik. :)

Zs.

agica said...

Hello Zsuzsi,

En ugy csinalom, hogy kuktaban fozok egy sima almakompotot (10 perc).En az almakompotba teszek cukrot, fahejat, szegfuszeget es szegfuborsot es citromkarikakat.
Ha ez kesz, akkor felontom lisztel elkever folyekony tejszinnel es egyet rottyantok rajta. Lisztet nem mindig teszek hozza, de akkor ugye higabb lesz. Amikor kesz, teszek hozza banankarikat, ananaszbefottet levevel egyutt es par szem szolot.
Ezek kicsit "megbolonditjak". De ezek nelkul is imadjuk, foleg hidegen.

Post a Comment