Monday, February 22, 2010

Kortalansag

A mult heten egyutt dolgoztam egy philippin kolleganommel. Beszelgettunk errol, arrol es szoba kerult egy 18 honapos kislany, akit en ugy konyveltem el, hogy az ove.
Ma is egyutt dolgoztuk. Gondoltam megkerdezem, miert eri meg neki ilyen pici gyerek mellett dolgozni, hiszen ez olyan cuki korszak es a "gyerekmegorzo" a penze nagy reszet ugyis elviszi.
Erre kozli, hogy a 18 honapos gyerek az unokaja. Mivaaaan? Mondja, hogy o bizony nagymama. Nem hittem el. Haromszor rakerdeztem, haromszor igent mondott. Azota viszont nem terek magamhoz. En ezt a "csajt" 37 evesnek (sem) neztem. Kiszaladt a szamon a "hany eves vagy". Kicsit furcsan nezett, hogy mekkora bunko vagyok, hogy ilyet merek kerdezni, de megmondta, hogy 48 eves. Gyorsan melegeben kiszamoltam, hogy addigra mar en is (remelhetoleg) tobbszoros nagyi leszek, de valoszinu nem ilyen allapotban.:) Nagyon megdobbentett ezzel. Azt hittem, csak viccel. Tuti nem kenegeti magat naponta ketszer Vichy-vel es nem jar havonta kozmetikusohoz sem. Barmelyik helyi 14-18 eves megirigyelhetne az alakjat, fittseget. Tobbseguk mar most klasszikus nagymama meretet olt.

3 comments:

Zafi said...

Azért nem kell őket irigyelni....A legtöbb ázsiai nő ronda!!! , amelyik meg túl szép az ladyboy.:) A philippik meg szerintem pláne randák. Ha meg szép is lenne, van benne valami buta kiállás ami teljesen elkúrtitja a képet.
Nekem egy rakás philippivel volt dolgom a munkám során, de szörnyen alul iskolázottak, szépnek se túl szépek, még az sem amelyik nem néz ki annyinak mint amennyi,de köztük is van dagadt is, ebből kifolyólag buták (izesebben is mondhatnám). Amit kimondottan nem akarok és kerülni fogok a jövőben azok, az ez a fajta nép csoporttal való kontaktálás, szerencsére itt Brisbane-ben nem igen van belőlük. Én nem szeretem őket. Akkor sokkal inkább egy dagi de értelmes kiwi :)

Gaabee said...

hát Ágica, én kiszámolni se merem, hogy megélem-e nagyiságomat. de legalább az anyaságig eljutottam :)
(ha most fiatal lennék, stb..stb.. tehát ha... akkor 3 gyereket szeretnék. ha.)

a philippin nökhöz nem tudok hozzászolni, itt ritkák. itt inkább más népek vannak...

rég nem irtunk fözésröl. mult héten sok volt a fözelék, de ma fokhagymakrémlevest csináltam.
holnap tökkrémleves lesz és káposztástészta :)
de semmi ötletem nincs...pörit kellene valamikor csinálni. nokedlivel. juuuuuuuj :)

agica said...

Gabi, mi a hetvegen ettunk gombaporit es csirkepaprikast nokedlivel es ubisalival.:)
Tegnapra is marad, igy nem foztem. De ma almaleves lesz es nudli.

Post a Comment