Wednesday, February 10, 2010

Nem sok

Osszesegeben semmi kulonos nem tortent a napokban. Brisbane osszes keruletet es utca nevet kivulrol fujom.:) Ahogy vegzek a munkaval, megyek az inagtlanos oldalra es nezem a hazakat, aztan nezem a terkepen, hogy kb. merre lehet az, amit kineztem. Ugye a haz uj - vagy ujabb - kell, hogy legyen (max. par eves), jo helyen is legyen, gyerekbarat is legyen, kozel legyen a leendo munkahelyhez, ne legyen tul nagy es "allatbarat" is legyen. Ez eleg nehez lesz.:) Amelyik hirdetes ugy kezdodik, hogy "csendes, nyugodt kornyek", "erdo kozepen", "nincs szomszedsag", azok nalunk nem johetnek szoba. Max. 20 ev mulva hetvegi haznak.:)
Ma, amikor kialltam a parkolobol az uszodanal, sikeresen nekitolattam a mogottem parkolonak. Otthagytam egy cetlit a szelvedojen a telefonszamunkkal. Gondolom marhara orult nekem.:) Szerencsere csak minimalisan nyomtam meg az elejet es "egyszeru" auto volt, igy talan nem fog sokba "fajni".

0 comments:

Post a Comment