Tuesday, January 12, 2010

Tucskok, bogarak

A szuleim kuldtek nekem nevnapi ajandekot. Nagyon szeretem a Tibi keseru csokit. Olyan pont jo a 60%-os kakaotartalmaval. Apu szokasahoz hiven krealt hozza egy kis szosszenetet:
"Kedves Agnes! Lelkeden ne essek bibi, ha kesve is, itt a Tibi.:)"
Most nem kesett a csomag, de azert apu keszult, hatha fog.:)
Olvastam egy helyi blogon a csotanyokrol. Amiota mi itt elunk en nem lattam csotanyt szerencsere (attol meg van), de fulbemaszot annal inkabb. Azok a kis dogok bebujnak a virgcserep ala, a labtorlo ala (amig volt) es ugye a nyitott ajton siman bejonnek es otthon erzik magukat. Ami erdekes, hogy az elso itt toltott nyarunkon iszonyat mennyisegu tucsok volt a mi kornyekunkon. Ezt szo szerint ertem. A szaritogepbol, amikor vettem ki a ruhakat, tuti 2-3 tucsok is elokerult napi szinten a ruhakkal egyutt. Persze mar hokezelve csorikaim. Valoszinu, mar a szennyessel egyutt ki is mostam oket. Volt olyan reggel, hogy muzsikaszora jottem le a konyhaba, mert a tucsoknek ott volt kedve "hegedulni". A legszornyubb elmenyem, amikor belebujtam a cipombe es par lepes utan ereztem, hogy valami van az ujjaimnal es az a valami csikizi azokat. Aszem olyan gyorsan nem ugrottam meg ki meg cipobol, mint akkor. Azon a nyaron a lakas legkulonbozobb pontjaiban eloforultak a tucskok. Volt egesz "hatalmas" peldany is beloluk. En beszari vagyok, igy mindig rajuktettem egy tesztaszurot es amikor valamelyik fiu keznel volt, kitette azt. Estefele olyan hangosan "hegedultek" hogy rendes zajt csinaltak. Nem tudom, mi volt az oka ennek a tucsok invazionak azon a nyaron, de azota nincs tucsok es mi meg mindig ugyanott lakunk.
Tegnap es ma kifejezetten szuper idonk volt. Remelem ez legalabb addig marad, amig mi is.

4 comments:

Zafi said...

Ez tök érdekes! lehet a bogarak is bizonyos területekr elosztva vannak hol többen hol kevesebben. Itt nálunk egy darab tücsök nincsen!!! se fülbemászó. :) viszont csótányt szoktunk látni 1-2őt.

nzer said...

Egerek semmi ? Az az igazi rablóbanda :-)))

agica said...

De voltak! Az elso evben a szemetesbe koltoztek, de most hogy van macsek, igy a kornyeken mar nincs (elo):)

Zafi said...

Nálunk egér sem volt. Még nem láttam......viszont a munkahelyemet úgy betámadták a hangyák (mert cseszték irtani őket), beköltöztek az esővédő kupola alá kb 30 méter hosszú, 3m széles sávban. Annyi volt hogy szürke volt a mennyezet, a széleken fekete!!! Gusztustalanul nézett ki.....

Post a Comment