Wednesday, January 6, 2010

Felfordulas

Tegnap itt aludt a fiuk haverja es Brenda es Bendeguz baratnoje is. Tele lett a lakas.:) A nagyokkal mar nincs gond, oket letereltem a nappaliba egy-egy szivaccsal, a kicsik meg maradtak az emeleten. A vendeg kislany csak 6 eves es ez volt az elso "nemotthonalvasa". Meg este 11 utan is porgott, forgott, mint a grillcsirke es maszirozta Brenda arcat, hogy veletlenul se tudjon elaludni.:) Nagyon izgatott volt. Szerencsere nem kellett arra kellnem az ejszaka kozepen, hogy haza akar menni. Naivan azt hittem, hogy majd delig alszanak.:) Reggel 8-kor mar kukerokoltak mind a hanyan. En meg igazi konyhatunder modjara tojasrantottat csinaltam vagy 20 tojasbol.:)
Ebedre langost csinalok, mert ugy nez ki, hogy nem akar oszlani a nep. Az nem tul bonyolult, laktato, van hozza minden es mindenki szerti. Beleertve a helyi "konyhahoz" szokott kiwi gyerekeket is. Erdekes, akit eddig langossal kinaltunk, mindenkinek izlett.
Mivel sok kollegam szabin van, igy a kovetkezo ket hetre egy halom munkat kaptam. Vege a nyugalmas kis eletemnek (legalabbis erre az idore).:)
Azon kaptam magam, hogy megint nyakunkon a sulikezdes. Harom het es es vege a nyariszunetnek. Pedig csak epp elkezdodott. Meg kell vennunk az eves tanszereket. Szerencsere az egyenruhakat nem nottek ki teljesen:), igy abbol nem kell vennunk ujakat. A regieket, amit kinottek azt a mama hordja kerteszkedeshez.:)

0 comments:

Post a Comment