Saturday, January 2, 2010

Vizeses

Ma elmentunk egy kozeli partszakaszra. Itt volt randink Helgaekkal. Az ido gyonyoru volt. Csodasan keklo eg, napsutes, hevereszes a selymes homokban, semmiteves. Irhatnam ezt is.:)
De kb. 1 ora mulva osszeszedtuk a cuccunkat, mert nem szeretjuk a szelet es itt abbol nincs hiany. Be voltunk kenve naptejjel es arra olyan frankon ragadt a homok, hogy csuda. Tele lett mindenunk homokkal. Egy pohar kavet nem tudtunk meginni. A leteritett pledet alig talaltuk meg a homoktol.:) 45 perc utan kezdtunk nyugoskodni es utana kiborult a bili, ugyhogy eleg volt, utnak indultunk. A gyerekek azert csinaltak egy szep teknosbekat. Ez az , ami miatt megerte az egesz.:) Eddig sem voltunk nagyon partra jarok, de aszem ez a mai nappal csak jobban megerosodott. Utkozben veletlenul talaltunk egy vizesest. Bementunk megnezni. Na igen, ez mar jo volt.:) Se szel, se homok. Helgaek is utanunk jottek csobbani. Lehetet vallat dogonyoztetni, magasrol ugrani es uszkalni. Volt forgalom, de a resztvevokbol ugy tunt, hogy a Maori oslakosok felkapott furdohelye ez a kornyek. A gyerekek nagyon elveztek, de szerintem az apukajuk jobban.:) Ugraltak a sziklarol, uszkaltak. Itt meg tudjatok nezni. Ilap most jajgat, mert fajnak a porcikai az urgalastol. Eleg magasrol ugrottak es ugye o sem 20 eves (csak ugy erzi).






3 comments:

Regina said...

Hát engem max lelökhetettek volna... magamtól soha...

agica said...

Hat igen, ezert engem sem lehet latni a videon.:)
Felos vagyok:)

Regina said...

te félős? én már arra a zuhanós hintára gondolva is összerosálom magam :)

Post a Comment