Sunday, December 20, 2009

"Sajat termes"

Ma Bendeguz hazahozta az ovibol a krumplijat. A gyerekek ultettek es ma szedtek ki a termest.:) Egyiket mar megpucoltam, a masik meg foldes. Vegul is mind a ketto ment a levesbe. Par szemmel azert meg kiegeszitettuk, mert nagy verekedes lett volna ezen a ket szem krumplin.:) Ha mar krumplit pucoltam, igy osszedobtam egy krumplipuret is, amihez rantott csirkecombot keszitettem ubisalival.
Koran reggel jott a csomag kezbesito es a kezembe nyomott egy csomagot. Ket doboz sutit kuldott anyu.:) Egy doboz zserbot es egy doboz mezesostyat. Tudja, hogy egyiknek sem allnek neki, mert eleg maceras. Delutan Palinak a vacsija melle odatettem egy kistanyerra par szeletet a zserbobol.
Amikor leult, hogy egyen, ranezett a sutire es ezt kerdezte: "Csomagot kuldtek a papaek?" Igazi ferj, aki a legvadabb almaban sem feltetelezi, hogy a felesege zserbot sut.:)

0 comments:

Post a Comment