Monday, December 14, 2009

Nyariszunet

Tegnap csomagot kaptunk otthonrol. A szuleim kuldtek daralt makot es daralt diot. Indulhat a bejglizes.:) Pedig most nincs hozza kedvem. De hat milyen a karacsony bejgli nelkul? Olyan, mint ho nelkul...:) Halaszlet most nem csinalunk, mert ahhoz fel kene menni az aucklandi a halpiacra es most nem megyunk arra, csak a ket unnep kozott. Makosguba lesz, mert az pikk-pakk megvan. Katat mar meg sem merem kerdezni, mivel rukkol elo karacsonykor. Amikor megirja, utana mindig olyan szarul erzem magam.:) Egy hetvegi menuje feler egy kisebb lakodalommal.
Nem tudom, irtam-e mar, de megkezdodott a nyariszunet az iskolakban. Igy eleg csak 8-kor kikaszalodni az agybol.:) Ovoda meg van jovo het szerdaig (dec.23), aztan utana februar 02-an kezdjuk ujra a reggeli rohangalast. Az ido kezd egyre melegebb lenni. Reggel es ejjel jon egy-egy eros zapor, napkozben egesz jo az ido, de azert nem "gatyarohaszto" a hoseg. Naptejet mar hasznaljuk. A Trinat szomancfestek kutyagumi ehhez kepest. Fenylunk es ezustos az "arnyalatunk" tole.:)
Ma turogombocot csinaltam a cottage cheese-bol. Telenyomtam reszelt citromhejjal, igy nem ereztem a szagat/mellekizet. Gabi lencseje elmaradt, de holanp megcsinaljuk. Ne felejtsetek el lencset enni 31-en ejfelkor. Szarazon is jo. A lenyeg a lencse.:)

2 comments:

Zafi said...

Ja jó hogy olvasom. Felirtam a havi nagybevásárlás listára. A bejglit nem tudom megsütni, öreg szar a sütőnk. Még fogalmam nincs milyen menüt készitek.....igaz mi csak ketten vagyunk, meg ha hivok vendéget. mondjuk majd titeket....

agica said...

Ott leszunk:)

Post a Comment