Wednesday, December 16, 2009

Laza nap

Ma is csomagot kaptunk. Nagyon el vagyunk kenyesztetve.:) Jott sok-sok szaloncukor es majpastetom. En nagyon szeretem.:)
Delutan elvittem a fiukat uszni es utana megpingettem apat, hogy ugorjon le a "gyarbol" egy kavera. Amig a gyerekek kemenyen edzettek, addig mi bementuk a mekibe kaveert es kiultunk egy parkba meginni. Szepen sutott a nap, de a szel is fujt egy kicsit. Kave utan visszasetaltam az uszihoz, aztan osszeszedtem a fiukat.
A mai rendrakasom is meghiusult, de most valahogy nem is izgat a dolog. Ugyis megvar. A fenebe is.:)
Csinaltam krumplis es kaposztas tesztat ebedre. Sikerult megvennem a krumplistesztahoz a legnemizlobb savanyu uborkat. Szegfuszeges leben van elteve. Borzalom volt szamomra. Nem volt a polcon a regi megszokott termek, igy lekaptam egy ujat. Kar volt.
Bendi ovi utan mondta, hogy az XY-nak tuzolto az apukaja es o azt szeretne, ha az o apukaja is tuzolto lenne. Aranyos volt, ahogy mondta, hogy: "Lecci, lecci hagy legyen az.:)"
Holnap megyek a postara egy ket karacsonyi lapot es kisebb ajandekot feladni. Ujevre oda is er.:)
Kicsit elkestem, de most igy jott ki a lepes.

1 comments:

Regina said...

bibibi az én apukám tűzoltó volt..

Post a Comment